  • 41. Data: 2024-08-22 20:58:35
    Temat: Re: Klakson a światła mijania
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Przypomina mi się porada bodajże z książki Janusza Wojciechowskiego (a może z innego
    źródła), dołożenie diody i chyba przekaźnika
    tak, że przy użyciu klaksonu zapalały się światła, już nie pamiętam długie czy
    mijania, zrobiłem sobie ten układ w Maluchu czy PF
    125p ;-)

    -----
    > Ostatnio podczas jazdy stwierdziłem, że nie działa mi klakson. Dzisiaj chciałem to
    lepiej rozpoznać podejrzewając bezpieczniki i
    > już zdjąłem klapkę ale klakson okazał się sprawny. Potem podczas jazdy okazało się,
    że jednak nie działa. I tak dokładniej analizując wyszło, że przestaje działać jak
    załączy się światła mijania. Macie jakiś pomysł?

  • 42. Data: 2024-08-23 15:19:27
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 19.08.2024 o 16:47, io pisze:
> [...]
    > się, że jednak nie działa. I tak dokładniej analizując wyszło, że
    > przestaje działać jak załączy się światła mijania. Macie jakiś pomysł?

    Może być wada, ale może być to i ustawienie fabryczne. A próbowałeś
    odwrotnie, najpierw klakson a później światła?
    A co do wady to z podobną usterką spotkałem się w spalinowcu, gdy na
    wolnych obrotach próbowałem opuścić szybę to gasł silnik.. Jednym słowem
    jakieś niedobory prądu. Ale to był Passat i dość dawno temu, u
    współczesnych aut wcale może to nie być usterka.

  • 43. Data: 2024-08-23 21:53:59
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 23.08.2024 o 15:19, Trybun pisze:

> [...]
    > jakieś niedobory prądu. Ale to był Passat i dość dawno temu, u
    > współczesnych aut wcale może to nie być usterka.

    Pochuj się odzywasz w temacie nie mając nawet promila wiedzy?

    --
    Pixel(R)??

  • 44. Data: 2024-08-24 12:40:16
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Może być wada, ale może być to i ustawienie fabryczne. A próbowałeś
    > odwrotnie, najpierw klakson a później światła?

    Tak samo, klakson przestaje działać w momencie odkręcania manetki na
    pozycję świateł mijania.

> [...]
    > jakieś niedobory prądu. Ale to był Passat i dość dawno temu, u
    > współczesnych aut wcale może to nie być usterka.

    Zachowania smrodów opisywane w necie są przeróżne, np że naprawia się po
    ściemnieniu podświetlenia :-)

  • 45. Data: 2024-08-24 12:42:03
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 23.08.2024 o 21:53, Pixel(R)?? pisze:

    > Pochuj się odzywasz w temacie nie mając nawet promila wiedzy?

    Myślisz, że ktoś tu się zna?

  • 46. Data: 2024-08-24 18:19:12
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.08.2024 o 12:42, io pisze:

    > Myślisz, że ktoś tu się zna?

    W sensie? Mierzyłeś napięcie kiedy "ma działać" a nie działa?
    To podstawa do diagnozy.

    --
    Pixel(R)??

  • 47. Data: 2024-08-24 19:54:02
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 24.08.2024 o 18:19, Pixel(R)?? pisze:

    > W sensie?

    W sensie, że zna się.

  • 48. Data: 2024-08-24 20:37:42
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.08.2024 o 19:54, io pisze:

    > W sensie, że zna się.

    > Pochuj się odzywasz w temacie nie mając nawet promila wiedzy? :-)

    Właśnie mam wiedzę, ale szklana kula mi się popsuła i jesli mam
    spróbować postawić diagnozę, to najpierw muszę zbadać/mieć dane.

    Więc wypierdalaj i do pomiaru :)
    BTW, nie mam teraz chęci opisywać, dlaczego np przy 10V zasilania sygnał
    nie działa, bo tak się zdarza.

    --
    Pixel(R)??

  • 49. Data: 2024-08-24 22:28:42
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 24.08.2024 o 20:37, Pixel(R)?? pisze:

> [...]
    >
    > Więc wypierdalaj i do pomiaru :)
    > BTW, nie mam teraz chęci opisywać, dlaczego np przy 10V zasilania sygnał

    Ziew.

  • 50. Data: 2024-08-24 22:39:04
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.08.2024 o 22:28, io pisze:

    > Ziew.

    Srew. 4 dni nakurwia na usenecie bo nie potrafi podłączyć woltomierza :D

    Ić wpisdu :]

    --
    Pixel(R)??