  • 11. Data: 2024-08-20 11:27:08
    Temat: Re: Klakson a światła mijania
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Jak zwykle, wychodzisz na głupa. Nawet nie warto ci tłumaczyć dlaczego

    Przecież z tego io ekodebila można się już tylko śmiać ;-)

    Jego "auto" nie ma drzwi. Jego auto nie musi świecić i trąbić
    jednocześnie ;-)

  • 12. Data: 2024-08-20 11:43:42
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 20 Aug 2024 11:27:08 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Przecież z tego io ekodebila można się już tylko śmiać ;-)
    >
    > Jego "auto" nie ma drzwi. Jego auto nie musi świecić i trąbić
    > jednocześnie ;-)

    Nadajesz się do czegokolwiek poza hejtowaniem? Wątpię... Pohejtuj że
    motocykle i rowery też drzwi nie mają :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 13. Data: 2024-08-20 13:19:21
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Nadajesz się do czegokolwiek poza hejtowaniem? Wątpię... Pohejtuj że
    > motocykle i rowery też drzwi nie mają ?

    Io debil usiłuje porównywać swoje twizy do samochodu i liczy ile ono "pali"
    Wielokrotnie mu tłumaczono że takie porównania to może robić ze skuterem
    Ale on dalej swoje.
    Dlatego zasłużył sobie na miano pośmiewiska.
    Tak. Pokazywałem mu że elektryczny rower jest lepszy od jego twizy.
    Tańszy w zakupie i eksploatacji a w dodatku może jeździć ścieżkami
    rowerowymi często robiąc krótsze trasy np. przy dojeździe do pracy.

    Ale on dalej swoje. No i ma za swoje ;-)

  • 14. Data: 2024-08-20 19:01:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nadajesz się do czegokolwiek poza hejtowaniem? Wątpię... Pohejtuj że
    > motocykle i rowery też drzwi nie mają :)

    Ale nikt nie udaje że moto to samochód:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 15. Data: 2024-08-20 19:40:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 20 Aug 2024 08:03:47 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

    > Jak zwykle, wychodzisz na głupa. Nawet nie warto ci tłumaczyć dlaczego
    > :)

    Zaraz zaraz - zakładajac, ze to chodzi o Twizzy, to przeciez silnik w
    czasie jazdy obciąza znacznie bardziej niz światła.

    Ale na swiatła jest chyba osobna bateria 12V.
    wiec co sie tu stało?

    a) ona jest ładowana w czasie ładowania, a potem juz nie ?
    b) jest przetwornica która ładuje ją z baterii trakcyjnej, ale padła,
    c) napięcie baterii trakcyjnej jest za małe, i przetwornica się
    wyłącza.

    to moze byc kosztowna usterka :-)
    A raczej :-(

    W spaliniaku podobne efekty daje jeszcze urwana masa - np lampa nie ma
    masy. prąd plynie z przerywacza do zarówki kierunkowaskazu, dale do
    masy lampy, która obecnie izolowana, więc dalej przez zarówkę np
    świateł mijania, do włącznika czy przekaźnika tych świateł, on
    rozłączony, więc do drugiej żarówki, a tam masa sprawna, więc wraca do
    akumulatora. I trzy zarówki migają, choć duże słabo.

    Włączysz światła mijania, i kierunkowskaż nie działa :-)

    J.

  • 16. Data: 2024-08-20 21:23:52
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 20 Aug 2024 19:01:39 +0200, Shrek napisał(a):

    > Ale nikt nie udaje że moto to samochód:P

    Nie widzę by io udawał że jego kulotko to pełnoprawny samochód. Choć po
    prawdzie spełnia minimum wymagań. Zważ że są kabrio bez dachu i drzwi i
    nikt nie mówi że to nie samochody. A co do moto, to są też takie z
    częściową karoserią.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 17. Data: 2024-08-20 21:44:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie widzę by io udawał że jego kulotko to pełnoprawny samochód.

    To niech przyzna że jego tłizy to niepełnosprawny samochód.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 18. Data: 2024-08-21 10:18:29
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 20.08.2024 o 19:01, Shrek pisze:

    > Ale nikt nie udaje że moto to samochód:P

    Ja na twoim miejscu zamontowałbym drzwi do moto by był choć trochę
    podobny do Twizy.

  • 19. Data: 2024-08-21 10:19:03
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

> [...]
    > prawdzie spełnia minimum wymagań. Zważ że są kabrio bez dachu i drzwi i
    > nikt nie mówi że to nie samochody. A co do moto, to są też takie z

    To normalny samochód. Jakieś zjeby twierdzą, że nie ma drzwi a Ty się
    dajesz podpuszczać.

  • 20. Data: 2024-08-21 10:19:46
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 20.08.2024 o 21:44, Shrek pisze:

    > To niech przyzna że jego tłizy to niepełnosprawny samochód.

    Ty przyznaj, że jesteś niepełnosprawny.