  • 11. Data: 2011-08-23 15:43:00
    Temat: Re: Kim jest RoMan?
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    W dniu 2011-08-23 15:31, Karol Z. pisze:

    > No, jak ktoś ma zbyt delikatne ego to właściwie nie powinien zaglądać na
    > fora, bo tu ma "szansę" dostać po uszach, jak napisze coś bez
    > przemyślenia. :)

    Jak napiszę coś z przemyśleniem, to też mam dostać swoją ["szansę"]?
    Twój post, to właściwie pochwała chamstwa - chamy niech piszą, wrażliwi
    i z kulturą niech się schowają.
    K.

  • 12. Data: 2011-08-24 07:54:44
    Od: "Karol Z." <k...@g...pl>

    W dniu 23.08.2011 17:43, John Smith pisze:

    > Jak napiszę coś z przemyśleniem, to też mam dostać swoją ["szansę"]?
    > Twój post, to właściwie pochwała chamstwa - chamy niech piszą, wrażliwi
    > i z kulturą niech się schowają.
    > K.

    No, napisanie z przemyśleniem nie zawsze gwarantuje pozytywną reakcję i
    entuzjazm odbiorcy. :)

    Gwoli wyjaśnienia: chamstwa i buractwa nie popieram, ale czasem
    niektórzy łamią wszelkie reguły netykiety ( http://netykieta.prv.pl/ czy
    http://rtfm.killfile.pl/ )... A jak któryś raz odpowiadasz na to samo
    pytanie...

  • 13. Data: 2011-08-25 07:03:42
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 23 Aug 2011 17:40:05 +0200,
    John Smith <d...@b...pl> screamed:

    Za słabo się starasz. Nie poleci...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:233B ]
    [ 09:03:25 user up 12905 days, 20:58, 1 user, load average: 0.75, 0.18, 0.68 ]

    Every program is either trivial or it contains at least one bug.