  • Data: 2011-08-24 07:54:44
    Temat: Re: Kim jest RoMan?
    Od: "Karol Z." <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.08.2011 17:43, John Smith pisze:

    > Jak napiszę coś z przemyśleniem, to też mam dostać swoją ["szansę"]?
    > Twój post, to właściwie pochwała chamstwa - chamy niech piszą, wrażliwi
    > i z kulturą niech się schowają.
    > K.

    No, napisanie z przemyśleniem nie zawsze gwarantuje pozytywną reakcję i
    entuzjazm odbiorcy. :)

    Gwoli wyjaśnienia: chamstwa i buractwa nie popieram, ale czasem
    niektórzy łamią wszelkie reguły netykiety ( http://netykieta.prv.pl/ czy
    http://rtfm.killfile.pl/ )... A jak któryś raz odpowiadasz na to samo
    pytanie...