  • 1. Data: 2010-11-16 19:39:03
    Temat: Kilka tras w PL w najbliższym tygodniu
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W najbliższym tygodniu muszę oblecieć kilka sklepów
    w Polsce, kolejność dowolna, natomiast istotne,
    żeby w czwartek lub piątek być w Wałbrzychu. Ruszam z DC.
    Trasę zaplanowałem sobie tak:

    0. DC
    1. Lublin
    2. Kraków
    3. Bielsko Biała
    4. Ruda Śląska
    5. Wałbrzych
    6. Wroclove
    (Szczecin)
    7. Poznań
    8. Częstochowa
    9. Piotrków Trybunalski
    0. DC

    Szczecin jest opcjonalny i jeszcze wyjdzie w trakcie
    tygodnia czy trzeba tam jechać. Gdyby nie trzeba było,
    to z Wrocławia do Poznania droga łatwa.

    Koncepcje mam następującą.

    0. DC
    DK17
    1. Lublin
    Zastanawiam się czy lepiej przez Sandomierz czy przez Rzeszów.
    2. Kraków
    Ostatnio w przeciwną stronę jechałem przez Andrychów, nie bardzo
    widzę inną trasę.
    3. Bielsko Biała
    DK1 - DK86 - A4 - DW925
    4. Ruda Śląska
    A4 - ...potem nie mam koncepcji. Czy robić to przez Dzierżoniów,
    czy dojechać do Bielan Wrocławskich i potem odbić. Gdyby były w miarę
    wczesne godziny, to bym zahaczył Bielany, bo muszę załatwić dwa sklepy.
    5. Wałbrzych
    przez Świdnicę
    6. Wroclove
    DK/S3, gdyby był grany Szczecin, w przeciwnym razie DK5
    (Szczecin)
    DK10 - DK11, to bym przy okazji skoczył do Piły
    7. Poznań
    Jarocin - Ostrów Wlkp. - Kępno - Kluczbork
    8. Częstochowa
    DK1
    9. Piotrków Trybunalski
    DK8
    0. DC

    Rozważam jeszcze wariant, żeby Częstochowę zahaczyć po Rudzie Śląskiej.
    To jeszcze zależy od tego co się wydarzy w Krakowie.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 2. Data: 2010-11-16 19:43:57
    Temat: Re: Kilka tras w PL w najbliższym tygodniu
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 16 Nov 2010 19:39:03 +0100, Rychu napisał(a):

    > Rozważam jeszcze wariant, żeby Częstochowę zahaczyć po Rudzie Śląskiej.
    > To jeszcze zależy od tego co się wydarzy w Krakowie.

    Też taki proponuję w zależności od pory dnia jesteś to wstanie przejechać w
    niecałą godzinę (w jedną stronę).

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 3. Data: 2010-11-16 21:28:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Nov 2010 19:39:03 +0100, Rychu wrote:
    > 4. Ruda Śląska
    >A4 - ...potem nie mam koncepcji.

    Dobrze by bylo zebys znal tutaj przyszlosc. Sensownie byloby pojechac
    dalej Wroclaw-Walbrzych-Legnica-Szczecin-Poznan.

    >Czy robić to przez Dzierżoniów,

    Raczej odradzam. Czasowo stracisz.

    >czy dojechać do Bielan Wrocławskich i potem odbić. Gdyby były w miarę
    >wczesne godziny, to bym zahaczył Bielany, bo muszę załatwić dwa sklepy.

    Mozesz jeszcze skorzystac z nastepnego zjazdu Pietrzykowice - i przez
    Biskupice podgorne. A4 szybsza niz 35.

    Albo polechac jeszcze dalej przez Strzegom - tylko kilka km dalej, ale
    droga szybka.

    > 6. Wroclove
    >DK/S3, gdyby był grany Szczecin, w przeciwnym razie DK5

    Mamy wlasnie cwierc obwodnicy oddanej i druga polowke wroclawia
    przejedziesz w 5 minut :-)

    >Rozważam jeszcze wariant, żeby Częstochowę zahaczyć po Rudzie Śląskiej.
    >To jeszcze zależy od tego co się wydarzy w Krakowie.

    A moze przed Ruda ?

    J.

  • 4. Data: 2010-11-16 21:30:47
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 10-11-16 19:43, huri_khan pisze:

    > Też taki proponuję w zależności od pory dnia jesteś to wstanie przejechać w
    > niecałą godzinę (w jedną stronę).

    no nie wiem. Jeżdżę dość często - startuję z Goduli i zawsze ponad
    godzinę wychodzi a w szczycie lekko 1,5. Zresztą jutro jadę o 8 rano na
    ul. Jasnogórską w Cz-w to zdam relację.
    pozdrawiam
    marcin jan

  • 5. Data: 2010-11-16 21:44:31
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 10-11-16 19:39, Rychu pisze:
> [...]
    >
    > Rozważam jeszcze wariant, żeby Częstochowę zahaczyć po Rudzie Śląskiej.
    > To jeszcze zależy od tego co się wydarzy w Krakowie.

    witaj
    rozważ wariant Kraków->Częstochowa->Ruda Sl.->Bielsko

    Kraków A4 potem S1 na Częstochowę
    Nie wiem gdzie do Rudy Śl. jedziesz ale jakbyś jechał gdzieś w okolice
    DTŚ czyli drogi 902 to w 15 min zajedziesz do Katowic na drogę wylotową
    do bielska dk 86
    DK 11 zwłaszcza na jej górnym odcinku tak do Ostrowa lubi się przytykać.
    Wadowice-Andrychów-Bielsko uuuu lubi się korkować.
    pozdrawiam
    marcin

  • 6. Data: 2010-11-17 22:52:47
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 10-11-16 21:30, Marcin Jan pisze:

    > no nie wiem. Jeżdżę dość często - startuję z Goduli i zawsze ponad
    > godzinę wychodzi a w szczycie lekko 1,5. Zresztą jutro jadę o 8 rano na
> [...]

    start Ruda Śl. ul. Goduli 8.05 przyjazd w okolice Czwa. ul.Sobieskiego 9.25

  • 7. Data: 2010-11-17 23:43:01
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-11-17 22:52, Marcin Jan pisze:
    > start Ruda Śl. ul. Goduli 8.05 przyjazd w okolice Czwa. ul.Sobieskiego 9.25

    Jeśli bym jechał tą trasą, to raczej 18-21.

    Dzięki za wszystkie podpowiedzi :)

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 8. Data: 2010-11-18 10:35:14
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 17 Nov 2010 23:43:01 +0100, Rychu napisał(a):

    > Jeśli bym jechał tą trasą, to raczej 18-21.
    >
    > Dzięki za wszystkie podpowiedzi :)

    Jeżeli to nie będzie piątek to spokojnie dasz radę z moimi założeniami.