  • Data: 2009-06-12 18:35:31
    Temat: Re: Kilka pyta ad. tv cyfrowej.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    >> Pytanie dla kogo jest N?
    >> Dla wielbicieli ruskich filmów? ;-)
    >
    > dla normalnych ludzi.

    Normalny to taki jak Ty, z uczuleniem, "bo tak"?

    > ty preferujesz cyfre,

    Nieprawda.
    Ja preferuję piłkę nożną, koszykówkę i żużel itd.
    Kupuję u tych co to nadają.

    A że N nadaje bardzo drogo, byle jak i byle co, to na razie nie jestem nimi
    zainteresowany.
    Jedna próba z TnK mi wystarczy.

    > znam oferte cyfry i nie ta z reklamowek i jest droga.

    Jaki konkretnie program potrzebujesz, który taki drogi jest w Cyfrze, a tani
    w N?
    Bez konkretów to takie biadolenie bez ładu i składu.

    > owszem sam polecam czesci klientow, jak jest taka potrzeba,
    > jak w twoim przypadku - sport. nie jest tak jak piszesz -
    > sport to tylko cyfra, siatka czy tenis - tylko polsat sport.

    Niech będzie.
    Dla mnie to nie sport, tylko nudziarstwo.

    > a glowny powod nie polecania cyfry - to ich bajzel - zle rozliczenia

    Używam od lat 10 i nie stwierdziłem.
    A wręcz przeciwnie.
    Nawet rozwiązanie umowy wstecz spowodowało, że od strzału mailowego przez
    kilka dni kasę zwrócili.
    Mimo że oglądałem ze dwa miechy dłużej, bo długo pismo odnotowywali.