  • Data: 2009-06-13 09:12:37
    Temat: Re: Kilka pyta? ad. tv cyfrowej.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <d...@c...homelinux.net>
    napisał w wiadomości news:

    > Choćby TVN HD :-)

    A jest w nim coś, czego nie ma w TVN nie-HD?
    I cokolwiek warte oglądania, w przeciwieństwie do TVN nie-HD? ;-)

    Zdarza mi się chyba tylko Automaniaka (z nudów) i Teraz albo Nigdy (bo żona
    ogląda) obejrzeć, ale nic poza tym się nie nadaje.

    > A co będzie później? ;-)

    Za miesiąc będzie już trzecia umowa w ciągu tego pół roku, więc mam nadzieję
    że dalej będzie równie dobrze i cały czas za 50% ceny cennikowej. ;-)