  • Data: 2009-11-09 12:51:40
    Temat: Re: Kilka panoram - zapraszam
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Nov., 11:24, "quent" <x...@x...com> wrote:
    > Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:eca8b85c-f4e2-4489-8563-c48462815d10@
    g27g2000yqn.googlegroups.com...

    > >http://groups.google.com/group/pl.rec.foto.cyfrowa/
    browse_thread/thre...

    > Szkoda, ze nie da sie tego czytac :-/
    >
    > Pozdr.
    > Qwww.elipsa.info

    trzeba wiecej trenowac.
    proponuje zawczac od klasyki polskiej literatury .
    reymont , nalkowska . pozniej nasi wspolczesni noblisci.
    Milosz jest dobrym trenazerem.

    potem cortazar , dobrze jest tez przelknac hegla i kafka tez nie
    zaszkodzi.
    troche tez warto poczytac w j obcych germanskich - moze cos
    latwiejszego - goethe .
    bylby dobrym fopgrafem - na lozu smierci tuz przed zejsciem z tego
    swiata poprosil - " o wiecej swiatla".

    podobno to jego ostatnie slowa -- " mehr licht" .

    ( pewien nie jestem - powiedzial mi to niejaki szajbus z piwnicy pod
    baranami , juz niezyjacy - zrodlo tej informacji nie jest wiec w 100%
    pewne , w kazdym razie brzmi dobrze)

    jesli juz przerobisz to mozesz zaczac czytac jak robic panoramy .
    niestety przez trudy do gwiazd .
    mimo ze jestem z natury uprzejmym czlowiekiem , nie moge zaproponowac
    czytania za Ciebie.