  • 11. Data: 2009-10-07 18:52:38
    Temat: Re: Kilka informacji dotyczacych przerejestrowywania pojazdu.
    Od: jeszua <j...@g...com>

    On 7 Paź, 11:05, "Tytus z fabryki" <v...@o...pl> wrote:
    > W tym przypadku starostwo kieruje pojazd na tzw "ustalenie danych" gdzie
    > diagnosta m.in. skraca okres badania technicznego stosownie do naszych
    > przepisow.

    jest na to jakis przepis? w rozporzadzeniu min. ws. badan technicznych
    nie znalazlem zadnego na to zapisu
    czasami szkoda czasu na kilka pisemek, jesli gra nie jest warta
    swieczki, a problem wynika tylko z nieznajomosci przepisow
    pytajacego ;)
    --
    jeszua
    ck krakoff

  • 12. Data: 2009-10-07 19:11:47
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    "jeszua"
[...]

    http://www.norcom.pl/download/prawo/px_rozp._mi_z_dn
    ia_18_wrzesnia_2009_r.___zakres_i_sposob_przepr._bad
    an.pdf

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 13. Data: 2009-10-07 19:47:43
    Od: Mateusz Mirski <m...@T...pl>

    Kuba (aka cita) pisze:

    > jest bardzo łatwo. Nie mialem z WK nigdy problemów. Trzeba mieć
    > wszystkie wymagane kwitki i tyle, a wszytskie wymagane kwitki to to co i
    > tak musisz mieć do jeżdzenia pojazdem.

    Szczególnie wymagany do jeżdżenia jest KRS Peugeot Polska (bo miałem
    notarialny odpis faktury między, a nie oryginał), u podstawę nie
    pytałem, bo potrzebowałem wszystko zrobić szybko i nie mam zwyczaju się
    kopać z koniem.

    wk. Poznań

    Mateusz Mirski

  • 14. Data: 2009-10-08 07:42:11
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Mateusz Mirski wydusił z siebie te słowy:

> [...]
    > notarialny odpis faktury między, a nie oryginał), u podstawę nie
    > pytałem, bo potrzebowałem wszystko zrobić szybko i nie mam zwyczaju

    w ogole jesli kupujesz samochód na podstawie faktury to musisz mieć (co jest
    bez sensem) potwierdzenie, ze firma ktorą faktyure wystawiła ma do tego
    prawo, czyli wpis do ewidencji/KRS
    oczywiście wystarczy ksero...

    Jak kupie TV w markecie i wezme fakture to nikt nie pyta, czy wystawca ma
    prawo wystawić fakture, ale jak kupie auto ... to nagle takie potwierdzenie
    jest potrzebne.
    Cóż ... Polska to bardzo dziwna kraj

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 15. Data: 2009-10-08 16:25:58
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    n...@s...com wrote:

    >W kraku tak gdzies od 2004/2005r.

    No ogolem weszlo w zycie wraz ustawa w maju 2003, jak to u nasz -
    'krocząco', czyli gdzieniegdzie od razu a gdzieniegdzie dopiero
    dociera do umyslow urzedniczych.

    >Alez nie, nie ma braku ciaglosci. Ale nie masz przy sobie polisy i
    >tyle.

    No dyc. Do ich obowiazku nalezy sprawdzic, doniesc i na tym koniec.
    Z reszty bedzie ewentualnie przepytywal fundusz. Jezeli ma sie
    pokrycie w papierach na ciaglosc to ok a jak wyjdzie, ze np. nie byl
    ubezpieczony i sie nie ubezpieczylo po nabyciu to sie bedzie mialo
    klopot (osobny bedzie mial poprzednik;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10