  • 51. Data: 2011-06-17 20:47:44
    Temat: Re: Kilka filmików o ... na drodze
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 17 Jun 2011 20:40:03 +0200, 'Tom N' napisał(a):

    > Zastosuj sie Walduś w takim razie, i wróć jak wytrzeźwiejesz i przeczytasz
    > PoRD

    No to już zabłysnąłeś, teraz usiądź w kącie, może ktoś na ciebie wyśle SMS.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 52. Data: 2011-06-17 21:01:02
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Waldek Godel w <news:1linqaz2wxh7w.dlg@lepper.institute.com>:

    > No to już zabłysnąłeś, teraz usiądź w kącie, może ktoś na ciebie wyśle SMS.

    Właśnie potwierdziłeś, że piszesz w stanie pomroczności jasnej -- co to
    znaczy "ktoś na ciebie wyśle SMS"?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 53. Data: 2011-06-17 21:04:51
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 17 Jun 2011 21:01:02 +0200, 'Tom N' napisał(a):

    > Właśnie potwierdziłeś, że piszesz w stanie pomroczności jasnej -- co to
    > znaczy "ktoś na ciebie wyśle SMS"?

    Włącz dowolną dużą telewizję w jakiś wieczór, znajdziesz takie dziwne
    programy z takimi dziwnymi ludzmi. Oni najpierw za wszelką cenę usiłują
    zabłysnąć, tak jak ty. A później ktoś na nich sms-y wysyła.
    Nie wiem po jaką cholerę cały ten cyrk, ale skoro tak usilnie ich
    naśladujesz, to pewnie wiesz po co.

  • 54. Data: 2011-06-17 21:12:31
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Waldek Godel w <news:oft06tz78tgv.dlg@lepper.institute.com>:

    > Włącz dowolną dużą telewizję w jakiś wieczór, znajdziesz takie dziwne
    > programy z takimi dziwnymi ludzmi

    Przeczytaj Walduś PoRD zamiast oglądać dużą telewizję.

    > A później ktoś na nich sms-y wysyła

    Nic na to nie poradzę, że sie identyfikujesz z takimi osobnikami

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 55. Data: 2011-06-17 21:47:39
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "Robson" <r...@...pl> wrote in message news:itfkea$t2e$1@news.onet.pl...
> [...]

    Ruszasz jak pizda spod świateł.

  • 56. Data: 2011-06-17 21:55:21
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-17 20:29, 'Tom N' pisze:

    > Ale jesteś pewien, że jeden więcej a nie na przykład tyle samo, albo dwa
    > mniej? :D

    Z prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością można przyjąć, że jest tak
    jak napisał Rafał. Jeżdżę tam często i faktycznie:
    1. pas z którego skręcała Yariska jest do jazdy na wprost
    2. skrzyżowanie jest zorganizowane do d..

    Tak samo zresztą jest np. pod wiaduktem na Żwirki i Wigury/Hynka, gdzie
    jadąc od centrum i skręcając w lewo w kierunku Galerii Mokotów też
    często korkuje się, mimo że prawy pas pozostaje pusty, bo wszyscy się
    próbują wcisnąć na środkowy i lewy. I często zwłaszcza autobusiarze i
    złotówy skręcają tam w lewo na ten skrajny prawy z pasa do jazdy na
    wprost w kierunku lotniska. Myślę że takich przykładów można znaleźć więcej.

    --
    MZ

  • 57. Data: 2011-06-17 22:01:30
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2011-06-17 17:43, marek pisze:

    > to gos utrudnil jemu prawidlowa jazde. masz jakis problem z tym ?

    Ja mam problem. Czesto jeżdżę tym rondem i prawy pas jest _permanentnie_
    pusty bo wszystkie ćwoki ustawiają się gęsiego na dwóch (na lewym i
    środkowym). Efekt jest taki, że na zmianie świateł zamiast 3*X
    samochodów, mieści się 2*X samochodów. Kolega kapo bez rejestratora też
    by się ustawił na środkowym, a tak dał po garach, żeby udowodnić swoje
    racje...

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 58. Data: 2011-06-17 22:08:43
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    > Pomijam (naprawdę), że koleś wbijał z pasa z którego nie mógł, ale tam
    > jeśli tak kilku nie zrobi zmniejsza się przepustowość ronda (można zająć
    > 3 pasy na rondzie i opróżnić rondo za sobą) .... A to, że zachował się
    > jak ostatnia kurwa, tj JA STOJĘ W KORKU TO TY TEŻ POSTOISZ, to fakt.
    > Klasyczna pizda regulująca ruch "dla PORD" nawet wtedy jak skrzyżowanie
    > jest źle zorganizowane.

    Akurat to rondo jest dobrze pomyślane i oznakowane. Środkowy pas jest w
    lewo i prosto, dwa pozostałe odpowiednio. Efekt jest taki, że prawy pas
    jest non-stop pusty gdyż jadący w lewo stoją na środkowym (mogą na
    środkowym i prawym), a zawracający na rondzie tylko na lewym (mogą na
    lewym i na środkowym). Sam często (jak jest możliwość) zmieniam przed
    rondem lewy pas na mniej-lewy i wbijam się jak ten Yaris - przynajmniej
    nie marnuje się miejsce. Z tym, że jak widzę taka ormowska mendę to
    puszczam ją przodem.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 59. Data: 2011-06-17 22:09:59
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

> [...]
    > jak ostatnia kurwa, tj JA STOJĘ W KORKU TO TY TEŻ POSTOISZ, to fakt.
    > Klasyczna pizda regulująca ruch "dla PORD" nawet wtedy jak skrzyżowanie

    Akurat to rondo jest w miarę dobrze pomyślane i oznakowane. Dla
    przedstawionej sytuacji środkowy pas na rondzie jest w lewo i prosto,

  • 60. Data: 2011-06-18 07:36:35
    Temat: Re: Kilka filmik?w o ... na drodze
    Od: wbk <o...@c...pl>

    ale syf kamera made in china HDDDDDDDDDDDD