    From: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kilka filmików o ... na drodze
    Date: Fri, 17 Jun 2011 22:08:43 +0200
    To: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Pomijam (naprawdę), że koleś wbijał z pasa z którego nie mógł, ale tam
    > jeśli tak kilku nie zrobi zmniejsza się przepustowość ronda (można zająć
    > 3 pasy na rondzie i opróżnić rondo za sobą) .... A to, że zachował się
    > jak ostatnia kurwa, tj JA STOJĘ W KORKU TO TY TEŻ POSTOISZ, to fakt.
    > Klasyczna pizda regulująca ruch "dla PORD" nawet wtedy jak skrzyżowanie
    > jest źle zorganizowane.

    Akurat to rondo jest dobrze pomyślane i oznakowane. Środkowy pas jest w
    lewo i prosto, dwa pozostałe odpowiednio. Efekt jest taki, że prawy pas
    jest non-stop pusty gdyż jadący w lewo stoją na środkowym (mogą na
    środkowym i prawym), a zawracający na rondzie tylko na lewym (mogą na
    lewym i na środkowym). Sam często (jak jest możliwość) zmieniam przed
    rondem lewy pas na mniej-lewy i wbijam się jak ten Yaris - przynajmniej
    nie marnuje się miejsce. Z tym, że jak widzę taka ormowska mendę to
    puszczam ją przodem.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj