    Date: Wed, 20 Jun 2012 19:14:05 +0200
    From: Alfred Frater <a...@p...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Kilka HDRow z Montrealu

    On 20.06.2012 15:52, ZubekPhoto wrote:

    > komentaz typu: to jest knot albo zdjecie do dupy, swiadczy tylko o ciasnym
    > ograniczeniu intelektualnym komentujacego, pokazuje wrecz kretynizm i wrecz
    > niedorozwuj fotograficzny nie wspomne o logice, ktorej oczywiscie nie ma
    >
    > Janko nie mowie tego do ciebie, bo ty powiedziales ze zdjecie tobie sie nie
    > podoba a to jest zupelnie przyzwoity komentarz. To bardziej w strone innych
    > znawcow sztuki dajacych rade o szlifowaniu warsztatu swiatla...

    Oby nam mówili tylko to czego słuchać chcemy...

    Tu na ziemi jest inaczej.

    HDRy robisz takie same jak piszesz po polsku. Byle jak.
    Nie zrozumiałem ani Twoich zdjęć, ani wypowiedzi. Może to pokazuje moje
    ograniczenie czy niedorozwój. Tak czy inaczej nie Tobie to oceniać.
    Nie oddaje tego co piszę Twojej ocenie tylko oceniam prace które
    pod tą ocenę celowo mi oddałeś. A teraz masz pretensje.

    Prezentowane HDR to knoty. Żądam przeprosin.

    Janko, pod Twoją obronę uciekamy się. Ty to nawet knot mówisz tak...
    przyzwoicie. :)

    --
    Afred Frater