  • Data: 2013-10-01 11:48:25
    Temat: Re: Kieszonkowy dla dinozaura
    Od: trolling tone <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-01 09:41, Maciek pisze:

    > Czesc,
    >
    > Szukam malej cyfrowki bez wymiennych szkiel, ktora spelni +/- ponizsze
    > wymagania:
    >
    > - ladnie rysujacy obiektyw
    > - zoom niekonieczny
    > - moze byc nawet fixed-focus
    > - mozliwosc recznego naastawianie ekspozycji (albo chocby czesciowej
    > korekty)
    > - brak jakichs masakralnych szumow przy ISO 400
    > - matryca moze miec nawet 1,5 mpix, ale liczy sie "dobroc" obrazu
    > - ma sie miescic w kieszeni
    > - *musi* miec wizjer optyczny albo mozliwosc dopiecia takowego

> [...]

    Pomijając nieliczne wyjątki, wizjery optyczne to przeważnie bezużyteczne
    lunetki pokazujące jakiś tam środkowy wycinek kadru, mocno pomniejszony
    i mało wyraźny, do kadrowania to się nie nadaje. IMHO szkoda sobie
    tym zawracać głowę. Lepiej zwrócić uwagę na możliwie dobrą widzialność
    LCD przy silnym dziennym świetle lub uwzględnić opcję EVF.