  • Data: 2012-05-02 17:02:28
    Temat: Re: Kierunkowskazy na rondzie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 2 May 2012, J.F. wrote:

    > Ale dlaczego poslowie nie nazwali tego "droga o ruchu okreznym", tylko
    > skrzyzowaniem w liczbie pojedynczej :-)

    Napisałem obok - nowy twór pozwala okreslac zasady dotyczace całego
    skrzyżowania, nie wykluczajac możliwosci stosowania zasad odrębnych.

    To, że od ręki kojarzę tylko jeden przypadek wykorzystania tej
    własciwosci (jednolita zasada pierwszeństwa "srodkowej drogi"
    wobec dojazdów, albo tak, albo na odwrót, ale nie w sposób
    mieszany) nie znaczy, że nie ma innych - jak ktos zna,
    to poproszę o wskazanie przepisów które literalnie tego
    (odnoszenia się do całego skrzyżowania, a nie np. przecięcia
    się kierunków ruchu czy zmiany kierunku ruchu) dotycza.

    pzdr, Gotfryd