  • 21. Data: 2016-12-12 10:36:32
    Temat: Re: Kierunkowskaz
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Sat, 10 Dec 2016 02:39:54 -0800 (PST)
    Bolko <s...@g...com> wrote:

    > Kiedy Ty włączysz i jaki kierunkowskaz?

    Tylko w prawy jak skręcasz w prawo, tylko wtedy zmieniasz kierunek jazdy, posiadanie
    pierwszeństwa nic w tej kwestii nie zmienia.

    > Jestem na pasie TYLKO do skrętu.
    > Nadal masz włączony kierunkowskaz?

    Pamiętaj że nie migasz dla siebie, tylko dla innych, to że Ty jesteś na pasie do
    skrętu nie jest zawsze oczywiste dla tych z przeciwka, szczególnie ważne na
    lewosrkętach. Zatem zamiast zastanawiać się czy migać, migaj zawsze kiedy zmieniasz
    kierunek, przecinasz czyjś pas ruchu itp.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 22. Data: 2016-12-12 10:40:07
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Sun, 11 Dec 2016 14:08:56 +0100
    t-1 <t...@t...pl> wrote:

    > Jak to się ma do obowiązku sygnalizowania kierunku

    No właśnie dobrze sie ma, jedziesz prosto, to nie zmieniasz kierunku jazdy, więc nie
    migasz.

    > jazdy i co sobie
    > pomyśli kierowca jadący drogą z pierwszeństwem od prawej strony, lub
    > przechodzień pasów na drodze na wprost?

    To nie oni mają myśleć, to ty masz myśleć i jadąc prosto przepuścić tego z prawej, i
    ewentualnego przechodnia jak będzia na pasach na Twojej drodze.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 23. Data: 2016-12-12 11:57:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Radekp,

    Monday, December 12, 2016, 10:15:51 AM, you wrote:

    > Migam, bo skręcam.

    Na każdym zakręcie drogi migasz? To jest jazda zgodnie z wyznaczonym
    przebiegiem drogi. Sa wymalowane linie na jezdni.

    > Zgadza się.

    Nie zgadza się - tam są wyznaczone pasy. Zmieniasz pas - migasz.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 24. Data: 2016-12-12 12:21:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    alid...

    >Na każdym zakręcie drogi migasz?

    Nie migam ... ale czy to prawidlowo ?
    Co prawda przy obowiazkowych zakretach co kawalek, to lepiej, zeby nie
    migali.
    Ale to powinna ustawa sie jasno wypowiedziec :-)

    >To jest jazda zgodnie z wyznaczonym
    >przebiegiem drogi. Sa wymalowane linie na jezdni.

    A jak droga w polu i zadnych linii nie ma ? :-)

    Zdarza mi sie migac np na rozwidleniu drog, glowna skreca, linie tez
    skrecaja.

    Ba, zdarza mi sie migac, jak jade prosto, w te podporzadkowana.

    >Nie zgadza się - tam są wyznaczone pasy. Zmieniasz pas - migasz.

    No, cos w tym jest. Pas sie rozwidla .. zmieniam, nie zmieniam ?

    J.

  • 25. Data: 2016-12-12 12:35:03
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 10.12.2016 o 19:01, Wiesiaczek pisze:

    > Czy już w szkole nie ucza nawet czytać?
    Nie bądź taki wszechwiedzący.
    A tutaj, jak byś używał kierunkowskazów?
    https://www.google.pl/maps/@50.1118662,19.0439766,3a
    ,75y,128.3h,88.67t/data=!3m6!1e1!3m4!1s3TWGs_osdwmow
    E-03RPeEA!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    Masz do wyboru: 90 stopni w prawo, 90 w lewo, lekko w prawo i lekko w
    lewo. Będziesz umiał zasygnalizować inaczej lekko, a inaczej 90 stopni?
    Jacek

  • 26. Data: 2016-12-12 12:55:11
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 12 Dec 2016 12:35:03 +0100
    Jacek <k...@a...com> wrote:

    > Masz do wyboru: 90 stopni w prawo, 90 w lewo, lekko w prawo i lekko w
    > lewo. Będziesz umiał zasygnalizować inaczej lekko, a inaczej 90 stopni?
    > Jacek

    Nie inaczej, tylko w innym miejscu i tyle. Myślenie ma przyszłość, naprawdę.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 27. Data: 2016-12-12 13:22:23
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 12 Dec 2016 11:57:49 +0100, w
    <9...@p...pl.invalid>, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> napisał(-a):

    > Na każdym zakręcie drogi migasz? To jest jazda zgodnie z wyznaczonym

    To jest akurat skrzyżowanie, na którym skręcam.

    > przebiegiem drogi. Sa wymalowane linie na jezdni.

    Pasa nie zmieniam, kierunek owszem.

    > Nie zgadza się - tam są wyznaczone pasy. Zmieniasz pas - migasz.
    >
    > [...]

    Tu można. Ale są przypadki, że jest jeszcze odnoga z lewej.

  • 28. Data: 2016-12-12 15:24:23
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 12.12.2016 o 12:35, Jacek pisze:

> [...]
    >

    > Masz do wyboru: 90 stopni w prawo, 90 w lewo, lekko w prawo i lekko w
    > lewo. Będziesz umiał zasygnalizować inaczej lekko, a inaczej 90 stopni?

    Tam nie ma "lekko w prawo", znam to skrzyżowanie a i na mapce też to
    widać. To jest prosto i nie włączałem tam kierunkowskazu.
    Natomiast "lekko w lewo" już tego wymaga.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 29. Data: 2016-12-12 15:26:43
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 11.12.2016 o 14:08, t-1 pisze:

    > Czyli prawidłowo jest tak?
    >
    > Skręcasz w prawo, nie mrugasz bo jedziesz wyznaczonym, skręcającym pasem
    > z pierwszeństwem.

    A co ma pierwszeństwo do sygnalizacji skrętu?

  • 30. Data: 2016-12-12 16:17:00
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 10.12.2016 o 19:01, Wiesiaczek pisze:
    > W dniu 10.12.2016 o 17:12, xyz pisze:
    >
    > Skąd takie problemy?
    > Skręcasz w prawo - kierunkowskaz prawy
    > w lewo - lewy