-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kierunkowskaz
Date: Sat, 10 Dec 2016 19:11:51 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 28
Message-ID: <o2hgh6$uk3$1@node1.news.atman.pl>
References: <0...@g...com>
<o2gphq$fng$1@node2.news.atman.pl> <o2h61e$kj4$1@node1.news.atman.pl>
<o2hft7$68l$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1481393510 31363 83.142.198.226 (10 Dec 2016 18:11:50
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 10 Dec 2016 18:11:50 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.5.1
In-Reply-To: <o2hft7$68l$1@node2.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2594691
[ ukryj nagłówki ]W dniu 10.12.2016 o 19:01, Wiesiaczek pisze:
> Skąd takie problemy?
> Skręcasz w prawo - kierunkowskaz prawy
> w lewo - lewy
> na wprost - bez kierunkowskazu.
>
> Czy już w szkole nie ucza nawet czytać?
Po prostu ludowa mądrość nakazuje niektórym wrzucić kierunek jadąc na
wprost przy łamanym przebiegu drogi głównej (w tym wypadku jadąc na
wprost wrzucić lewy). Ma to nawet jakieś tam uzasadnienie na gruncie
PoRD, bo masz migać jak zmieniasz kierunek, bądź pas.
Kierunek odpuścmy, bo zaraz zacznie się czy skręcając w prawo na tym
skrzyżowaniu istotnie skręcasz, poprzez ronda kwadratowe, podłużne i
okrągłe (przy wsparciu ostatniego wyroku NSA) dojdziemy do sytuacji, że
jak nie ma skrzyżowania, to przecież na zakręcie nie migasz. Pomińmy.
Ale faktycznie - jadąc prosto zmieniasz pas - na inny - na innej jezdni.
Co prawda moim zdaniem ten pas nie jest przeznaczony dla ciebie, ale
jakieś tam uzasadnienie jest.
Ja uważam, że jadąc prosto nie migamy, bo możemy tylko zmylić
przeciwnika. Przy pierwszym linku można i migać, bo nikogo nie zmylisz -
inna sprawa, że też nikomu nie pomożesz, więc i specjalnie nie ma po co;)
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.12.16 21:00 Akarm
- 11.12.16 07:46 Wiesiaczek
- 11.12.16 10:14 Mateusz Bogusz
- 11.12.16 11:20 r...@k...pl
- 11.12.16 11:23 r...@k...pl
- 11.12.16 11:25 r...@k...pl
- 11.12.16 13:18 RoMan Mandziejewicz
- 11.12.16 14:08 t-1
- 12.12.16 10:15 r...@k...pl
- 12.12.16 10:32 szerszen
- 12.12.16 10:36 szerszen
- 12.12.16 10:40 szerszen
- 12.12.16 11:57 RoMan Mandziejewicz
- 12.12.16 12:21 J.F.
- 12.12.16 12:35 Jacek
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=