  • Data: 2016-12-12 12:21:12
    Temat: Re: Kierunkowskaz
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:9...@p...pl.inv
    alid...
    Hello Radekp,
    Monday, December 12, 2016, 10:15:51 AM, you wrote:

    >Na każdym zakręcie drogi migasz?

    Nie migam ... ale czy to prawidlowo ?
    Co prawda przy obowiazkowych zakretach co kawalek, to lepiej, zeby nie
    migali.
    Ale to powinna ustawa sie jasno wypowiedziec :-)

    >To jest jazda zgodnie z wyznaczonym
    >przebiegiem drogi. Sa wymalowane linie na jezdni.

    A jak droga w polu i zadnych linii nie ma ? :-)

    Zdarza mi sie migac np na rozwidleniu drog, glowna skreca, linie tez
    skrecaja.

    Ba, zdarza mi sie migac, jak jade prosto, w te podporzadkowana.

    >Nie zgadza się - tam są wyznaczone pasy. Zmieniasz pas - migasz.

    No, cos w tym jest. Pas sie rozwidla .. zmieniam, nie zmieniam ?

    J.