eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKierownica drży przy hamowaniu › Re: Kierownica drży przy hamowaniu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kierownica drży przy hamowaniu
    Date: Sat, 12 Nov 2016 12:44:12 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 20
    Message-ID: <o06v9m$9fp$1@node1.news.atman.pl>
    References: <5825eb6f$0$15206$65785112@news.neostrada.pl>
    <1i1o3ovygtazw.hc8w08lpvpiw$.dlg@40tude.net>
    <1q04dqo1lbhds.ghxw4qo6qa0i$.dlg@40tude.net>
    <5826369d$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <58264ad9$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    <o06s3b$m09$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: host6-38.chomiczowka.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1478951030 9721 82.177.157.38 (12 Nov 2016 11:43:50 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 12 Nov 2016 11:43:50 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.4.0
    In-Reply-To: <o06s3b$m09$1@mx1.internetia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2592439
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-11-12 o 11:49, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    > Ale tego się nie robi!
    > Oczyszcza się gniazda w jarzmie. Te w których siedzą blaszki, w które
    > wkładane są klocki. Blaszki, w zależności od stanu, albo się czyści,
    > albo wymienia.
    Co nie zmienia faktu, że nie będzie to miało wpływu na drgania
    kierownicy przy hamowaniu. Klocek ma siedzieć luźno w jarzmie, jakieś
    systemy blaszek mają go najwyżej utrzymywać "sprężyście", żeby po
    odpuszczeniu nacisku tłoka nie telepał się, stukał, pukał itp. Spiłować
    można trochę blachę na starym klocku (którego się jeszcze nie wymienia),
    bo w tym miejscu pojawia się korozja, blacha trochę "puchnie" i jak się
    tego nie zeskrobie to może przestać ruszać się w jarzmie. Przy dłuższych
    postojach może się z jarzmem "skleić". Dlatego dobrze jest to miejsce
    też trochę przesmarować, ale wtedy trzeba okresowo czyścić z syfu który
    tam się wklei (w hamulce zresztą wypadałoby pewnie tak z raz na rok
    zajrzeć i przeczyścić).

    --
    Pozdrawiam
    Maciek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: