eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKierowcy to kupa durniów.Re: Kierowcy to kupa durniów.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!border2.nntp.ams1.giganews.c
    om!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo
    -b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Kierowcy to kupa durniów.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <o6hlvi$f3c$1@news.mixmin.net>
    <b...@g...com>
    <o6ho6r$hah$1@node1.news.atman.pl> <o6ipa4$lts$2@node2.news.atman.pl>
    <o6iumj$p7t$1@node1.news.atman.pl> <o6j066$sk3$2@node2.news.atman.pl>
    <1txa9r7bku4lf$.awxn8hwg2b8c$.dlg@40tude.net>
    <1...@p...pl.invalid>
    <1ae6dmkp3vvdw.1ib7lbb81gnry$.dlg@40tude.net>
    <8...@p...pl.invalid>
    <1xwyx9ccss1pv$.rzq0i24fvwbu$.dlg@40tude.net>
    <o6nr4q$ng4$2@node1.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <1xebc7rwjgupz$.1nodjau7alzpq.dlg@40tude.net>
    <o...@l...harvard.local>
    Date: Mon, 30 Jan 2017 23:27:08 +0100
    Message-ID: <znjrfkymuttw.u847bioylrb4$.dlg@40tude.net>
    Lines: 34
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1485815410 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5160 89.77.179.152:13757
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2598485
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 30 Jan 2017 22:19:03 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > W dniu .01.2017 o 22:05 Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> pisze:
    >
    >
    >>> Nie w przypadku tego karambolu - na wszystkich filmikach bardzo ładnie
    >>> widoczne są pasy (oddzielające pasy ruchu).
    >>> Nawet jeśli delikwent nie ogarnia otoczenia (widać auta z naprzeciwka,
    >>> słupki, znaki drogowe, elementy konstrukcyjne autostrady), to powinien
    >>> zauważyć, że dramatycznie zmniejsza mu się ilość widocznych kresek przed
    >>> maską.
    >>
    >> No tylko to wymaga świadomego skupienia się na ocenie odległości.
    >> Spadająca widoczność to nie jest coś co się rzuca w oczy, a coś co bardzo
    >> łatwo przegapić.
    >
    > Jakoś trudno to mi sobie wyobrazić - zapierdzielam V dopuszczalne, nie
    > zastanawiając się czy widzę coś przed sobą...eee - niemożliwe.

    Tu jest jeszcze kilka rzeczy w których można popełnić błąd.

    Po pierwsze ocena widoczności - mgła, zwłaszcza w dzień wygląda dość
    podobnie niezależnie czy widoczność jest jeszcze w miarę, czy bardzo
    niewielka.
    A jej nagły spadek nie "rzuca się w oczy".
    Trzeba świadomie zwrócić uwagę żeby cały czas szukać sobie punktów
    odniesienia pozwalających ją ocenić.

    Po drugie własna prędkość - po długiej jeździe z dużą prędkością, niewielka
    redukcja prędkości wystarczy żeby wydawało się że się jedzie bardzo wolno.

    Po trzecie droga hamowania - która zwłaszcza w zimowych temperaturach, wraz
    z mgłą potrafi się nagle niepostrzeżenie wydłużyć bez wyraźnych znaków na
    asfalcie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: