    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kierowcy majówkowi czy specyfika śląska?
    Date: Mon, 3 May 2010 22:41:07 +0200

    Użytkownik "Wojciech Borczyk" <b...@m...astro.amu.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:alpine.DEB.1.10.1005032222040.10833@moon.astro.
    amu.edu.pl...
    On Mon, 3 May 2010, Cavallino wrote:

    > Zapomniałem niestety dodać na początku wątku - wynurzenia kapeluszników
    > mnie nie interesują, chciałem poznać tylko rzeczowe opinie w temacie.

    >No wiesz, wiosna idzie, zielono wokół się robi, nie każdy ma 300 km do
    >domu tak, jak Ty i nie każdy odczuwa potrzebę (tudzież ochotę)

    No domyślam się, chciałem się tylko upewnić, że przy każdym przejeździe
    przez Śląsk musze to wkalkulować w koszty, a nie był to tylko wybryk danego
    dnia.
    Przejechałem w weekend z 1500 km po kraju i nigdzie nie widziałem aby
    samochody tak niemożebnie się wlekły jak właśnie w tych okolicach, stąd moje
    zdziwienie.

    >aby gnać na
    >łeb, na szyję, ile fabryka dała ;-)

    Między wleczeniem się a gnaniem ile fabryka dała, jest jeszcze tyle sytuacji
    pośrednich, które zazwyczaj mają miejsce na drogach, że wystarczy dla
    każdego.
    Nikogo nie namawiam, żeby jeździć po krajówkach dwa razy tyle ile może, ale
    70 na prostej drodze to już przesada.
    Zwłaszcza że sądząc po śladach starej farby, drogowcy znacznie ostatnio
    zwiększyli ilość podwójnych ciągłych, głownie tam, gdzie było to totalnie
    bez sensu, więc wyprzedzanie takich maruderów bez naruszenia przepisów łatwe
    nie było.