  • 61. Data: 2011-06-15 08:38:28
    Temat: Re: Kierowcy i pasażerowie wieśwagenów Audi to buraki
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.06.2011 17:26, to pisze:
    > begin Andrzej Ława

    > Poszukaj se takich w swojej piaskownicy.

    Ach, to wiele wyjaśnia na twój temat, dzieciaku z piaskownicy...

    Wyjaśnienie: poza tobą mało kto tutaj jeszcze w piaskownicy się bawi.

    > Jakie awantury? Ty też czegoś nie zrozumiałeś?

    Twoje.

    > Mniej więcej tak samo łamie jak ten motocyklista, a zagrożenie stwarza
    > dużo mniejsze (konkretnie żadne).

    Nadal bredzisz.

  • 62. Data: 2011-06-15 08:40:38
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.06.2011 23:44, koziel pisze:

    > Drogi Andrzeju:
    > nie wzialem tego do siebie, jednakze "kolega" zakladajacy temat chyba
    > faktycznie naczytal sie za duzo "faktu-ow" i mozliwe, ze probuje
    > zaistniec w w/w. brukowcu ;-)

    Rynek pracy jest ciężki ;) Może to takie nowe krypto-CV? ;)

  • 63. Data: 2011-06-15 10:45:00
    Temat: Re: Kierowcy i pasa?erowie wie?wagenów Audi to buraki
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello to,

    Wednesday, June 15, 2011, 12:59:39 AM, you wrote:

    > Dlaczego? To taki fajny moto-troll. :)

    No właśnie dlatego, że troll.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 64. Data: 2011-06-15 12:01:35
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Andrzej Ława

    > Wyjaśnienie: poza tobą mało kto tutaj jeszcze w piaskownicy się bawi.

    Ty z pewnością głównie tam przebywasz...

    > Twoje.
    > (...)
    > Nadal bredzisz.

    ...co widać po Twoich piaskowniczanych odzywkach.

  • 65. Data: 2011-06-15 12:04:51
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-06-15 07:56, Iksinski pisze:

    > A to wywnioskowałeś z...?

    Z domysłu!

    > Akurat Ty, o logice się nie wypowiadaj...

    Akurat Ty nie będziesz mi mówił co mam robić, a czego nie.

  • 66. Data: 2011-06-15 12:04:53
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.06.2011 12:01, to pisze:
    > begin Andrzej Ława

    > Ty z pewnością głównie tam przebywasz...

    Dzieciaku, zaprzestań swoich projekcji, bo poproszę twoich rodziców,
    żeby ci internet odcięli.

  • 67. Data: 2011-06-15 12:06:21
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin RoMan Mandziejewicz

    > No właśnie dlatego, że troll.

    Jestem koneserem trollingu! ;-)

  • 68. Data: 2011-06-15 12:09:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello to,

    > begin Andrzej Ława

    [........]

    Powinieneś się zatrudnić w jakimś zoo albo schronisku dla zwierząt -
    strasznie lubisz karmić...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 69. Data: 2011-06-15 12:10:32
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > [........]
    >
    > Powinieneś się zatrudnić w jakimś zoo albo schronisku dla zwierząt -
    > strasznie lubisz karmić...

    Zawsze miałem miękkie serce dla zwierzątek ;)

  • 70. Data: 2011-06-15 12:11:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello to,

    > begin RoMan Mandziejewicz
    > Jestem koneserem trollingu! ;-)

    Jestem zbieraczem. Już mi się w jednym worku nie mieszczą i muszę
    używać kilku (TheBat! ma dość kulawe zarządzanie filtrami i zatyka
    się przy za dużej ilości warunków w jednym filtrze).

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl