  • 61. Data: 2010-05-31 07:21:47
    Temat: Re: "Kierowca samochodu próbował mnie zabić!"
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Mustafa pisze:

    > otórz nie :)

    otóŻ tak. Grzybola pierwszy post przeczytaj, ten element w punktach.

    > na pewno nie w mieście

    otóŻ w mieście.

    > a poza miastem jeśli ten prawy pas nie spełnia normy,

    jakie są normy dla pasa, żeby można nim było jechać?

    > wtedy zgodnie z prawem jechałby na długich światłach i przed
    > skrzyżowaniem używał klaksonu

    a pokaż mi takie prawo.

    > owszem jest,
    > poczytaj

    pokaż, co jest do poczytania w tym temacie. w PoRD.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 62. Data: 2010-05-31 07:25:56
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Mustafa pisze:

    > i słownik postudiuj

    przyganiał kocioł garnkowi

  • 63. Data: 2010-05-31 07:28:58
    Od: MarCiNWz <m...@o...pl>

    W dniu 28.05.2010 20:45, Tomek pisze:

    > http://www.motogen.pl/artykuly/nakazdytemat/kierowca
    -samochodu-probowal-mnie-zabic,art42.html

    > moze by tak skurczybyka namierzyc i "wytlumaczyc" mu ze jest bee
    Mi to czasami ręce już opadają.
    W piątek wracam puszką z pracy, czekam na stacji paliw na kumpla (Ożarów
    Mazowiecki, piątek, korek jak ch*j) i rozmowa na CB:
    - Ty, patrz, taki k**wa korek my stoimy, a ten na motorze środkiem
    jedzie i nie czeka.
    - Ty patrz drugi jedzie.
    - To dawaj, ja zjadę do prawej, a ty do lewej, niech stoi jak i my
    - Ty patrz jaki wk****ony
    - No i dobrze, niech sobie poczeka jak my.
    Dalej już tylko rozmowa na poziomie płyty chodnikowej więc nie ma już co
    przytaczać. Wspomnę tylko, że ta trasa prawie by zmieściła jeszcze jeden
    pas "na środku".

    Wracając do tematu. Mam nadzieję, że kierowca pickupa pognije za
    kratkami z 5-10 lat i prawka już nie otrzyma. Może się czegoś nauczy.

    Suzuki GSF 600N '00

  • 64. Data: 2010-05-31 07:29:06
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Mustafa pisze:

    > nooo... już postudiowałem :)
    > mea culpa
    > zmieńmy literkę "l" na "r" a reszta pozostaje jaka jest :)

    to jeszcze sprawdź otóRZ

  • 65. Data: 2010-05-31 07:34:17
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Grzybol pisze:
    > Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@e...net.pl> napisał w
    > wiadomości news:htrhm3$ca2$2@inews.gazeta.pl...
    >
    > Jest. Piszemy o sytuacji poza miastem:
    > "Użycie prawego pasa do wyprzedzania jest dozwolone na jezdni trzypasmowej
    > poza terenem zabudowanym i dwupasmowej w zabudowanym. Wyprzedzić z prawej
    > strony możemy także na drodze jednokierunkowej. "

    to jeszcze dodaj, że dwujezdniowe drogi w Polsce poza terenem
    zabudowanym, są jednokierunkowe i poczytaj wyjątek dla tychże.
    no i sytuacja z linku dot. Trasy Toruńskiej _w_Warszawie_ więc raczej
    mowa jest o terenie zabudowanym w tymże wątku.

  • 66. Data: 2010-05-31 07:38:04
    Temat: Re: "Kierowca samochodu próbowa? mnie zabiae!"
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Mustafa pisze:
    > zastanawia mnie jak to jest, że jeśli kali jechać za szybko to dobrze,
    > ale jeśli efendi jechać za wolno, to efendi zła człowiek

    dowiesz się, jeśli pójdziesz raz jeszcze na kurs na prawo jazdy. bo masz
    braki nie tylko w kulturze jazdy, ale i w przepisach.

  • 67. Data: 2010-05-31 08:22:35
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-30 03:03:06 +0200, Viking <v...@n...pl> said:

    > ze gejujesz lewym pasem w imię chorych zasad? jak połowa kobiet i
    > kapeluszników co rano dzień w dzień trzeba ich z prawej objeżdżać...

    Tey, panie kulturalny legalista, to może najpierw powiedz co robisz na
    lewym pasie, skoro prawy jest wolny (jeśli jesteś w stanie wyprzedzić z
    prawej)? Innych dotyczy, a Ciebie nie?

    de Fresz

  • 68. Data: 2010-05-31 08:25:50
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-29 20:04:27 +0200, Piotr Rezmer

    > No właśnie a dwujezdniówka to 2 x droga jednokierunkowa.

    Ciiii, nie zdradzaj takich sekretów. Bo jeszcze się okaże, że na znaki
    trzeba by patrzeć, a to kolegom zapierdalaczom jest nie na rękę.

    de Fresz

  • 69. Data: 2010-05-31 08:33:45
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    de Fresz pisze:

    > Tey, panie kulturalny legalista, to może najpierw powiedz co robisz na
    > lewym pasie, skoro prawy jest wolny (jeśli jesteś w stanie wyprzedzić z
    > prawej)? Innych dotyczy, a Ciebie nie?

    jak to co? próbuje wyprzedzać bezpieczniej. po to tam wjechał.

  • 70. Data: 2010-05-31 08:34:31
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-31 09:28:58 +0200, MarCiNWz <m...@o...pl> said:

    > Wracając do tematu. Mam nadzieję, że kierowca pickupa pognije za
    > kratkami z 5-10 lat i prawka już nie otrzyma.

    Raczej płonne nadzieje, patrząc na wyrok w sprawie motocyklisty
    zamordowanego na Maczka w Wawie
    (http://www.motogen.pl/aktualnosci/zkraju/wyrok-w-sp
    rawie-macka-zawiszy-walka-nadal-trwa,art514.html)

    Może

    > się czegoś nauczy.

    Nie, on powinien być zwyczajnie wyeliminowany z ruchu drogowego
    permanentnie. A surowa (i nieunikniona) kara powinna być przestrogą dla
    innych debili. Ale w tym kraju niestety najsprawniej działa wymiar
    sprawiedliwości a la Słodowy - chcesz aby było zrobione dobrze, to zrób
    to sam.

    de Fresz