  • 41. Data: 2010-05-29 21:38:18
    Temat: Re: "Kierowca samochodu próbowa? mnie zabiae!"
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > bo on ma prawo decydowac kto ile bedzie jechal lewym pasem;)

    nie musi i prawdopodobnie nie ma takiego zamiaru... wystarczy, że zadecyduje
    jak szybko on będzie jechał :D
    a ty albo dostosujesz się do aktualnej sytuacji na drodze albo bedziesz się
    wkurzał i postanowisz "ukarać miśka"

    zastanawia mnie jak to jest, że jeśli kali jechać za szybko to dobrze, ale
    jeśli efendi jechać za wolno, to efendi zła człowiek

  • 42. Data: 2010-05-29 21:38:20
    Temat: Re: "Kierowca samochodu próbował mnie zabić!"
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Postudiuj słownik

    nooo... już postudiowałem :)
    mea culpa
    zmieńmy literkę "l" na "r" a reszta pozostaje jaka jest :)

  • 43. Data: 2010-05-29 21:41:06
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Do goscia co ma skuter i pisze na pl.rec.motocykle ?

    hehehehhehe napisz jeszcze, że chińskie to na pewno się zepsuje bo u kolegi
    szwagra widziałeś gościa który narzekał :DDDDDDDDD

  • 44. Data: 2010-05-29 21:58:51
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sat, 29 May 2010 21:31:43 +0200, Ivam
    <filipz@wytnij_to_prosze_poczta.fm> wrote:

    [...]
    > A widziales w niemczech jak to wyglada? "Pan Szybki Samochod" jak to
    > ladnie okresliles jedzie wlasnie prawym pasem (albo srodkowym, jesli
    > prawym jedzie sznurek samochodow, a do wyprzedzania zmienia na lewy. Tak
    > dzieje sie bardzo czesto i jesli ktos nie jedzie 100 skrajnym lewym
    > pasem. I tak IMHO ma byc.

    No, owszem. A u nas jakoś tak nie wygląda, mimo że często osoba która
    ciągnie u nas cały czas lewym po przejechaniu przez granicę nagle
    zaczyna jeździć grzecznie i zgodnie z przepisami. :->

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 45. Data: 2010-05-29 22:05:36
    Temat: Re: "Kierowca samochodu prĂłbowaÂł mnie zabiĂŚ!"
    Od: "Mateo" <m...@o...pl>

    > zastanawia mnie jak to jest, Ĺźe jeĹ&#65533;li kali jechaÄ&#65533; za szybko to
    dobrze, ale
    > jeĹ&#65533;li efendi jechaÄ&#65533; za wolno, to efendi zĹ&#65533;a
    czĹ&#65533;owiek

    Eeeeee, nie wytłumaczysz.
    Towarzystwo Wzajemnej Adoracji może przeginać bo zawsze ma rację, a cała reszta
    to miśki.

    -
    Mat

  • 46. Data: 2010-05-29 22:31:18
    Od: neuro <n...@g...com>

    On 29 Maj, 23:32, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Koleiny zagrazające życiu przy 60 km/h ?
    > Moze zaloz jakies opony na felgi czy cos ?

    A może Ty się przejedź np Opolską w kierunku lotniska (KRK). Tak,
    są tam koleiny zagrażające bezpiecznej jeździe nawet przy prędkości
    60km/h.

    ppozdr,
    p.

  • 47. Data: 2010-05-29 22:31:31
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Grzybol"
    No i? Jesteś policjantem na służbie żeby określać kto i z jaką prędkością ma

    Ament

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 48. Data: 2010-05-30 01:03:06
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2010-05-29 23:32, KJ Siła Słów pisze:

    > Koleiny zagrazające życiu przy 60 km/h ?
    > Moze zaloz jakies opony na felgi czy cos ?

    > Predkosc dozwolona na pl.rec.motocykle nie jest wartoscia nadrzedna.
    > Nie wiem czy jest wartoscia... jakakolwiek ?
    >
    > No ale do kogo ja to...
    > Do goscia co ma skuter i pisze na pl.rec.motocykle ?
    >
    > KJ

    O to to...;
    KJ piwo!;)

    panie Mustafa..niewazne jest jaka jest na znaku prędkość sugerowana..z
    lewego pasa się wypierdala..jak ktoś sunie w lusterkach... o ile w nie
    patrzysz??? jeśli jeździsz motocyklem czynnie to pewnie patrzysz...jeśli
    nie .. to walisz swoje racje na pleclach..i co chcesz usprawiedliwić?
    ze gejujesz lewym pasem w imię chorych zasad? jak połowa kobiet i
    kapeluszników co rano dzień w dzień trzeba ich z prawej objeżdżać...bo
    przecież... te 70km/h lewym pasem jest dla nich akurat..a na mikro łuku
    trzeba wyhamować do 20km/h bo przecież skoro ja nie potrafię jeździć to
    przecież inni też co nie?

    ale do kogo ja to???...
    w sumie w dupie mam to..
    i tak nic sie nie zmieni..

    Tomek
    białyVFRanek

  • 49. Data: 2010-05-30 05:04:56
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Viking" niewazne jest jaka jest na znaku prędkość sugerowana..

    Pozwole sie z przedmowca jakze szanownym niezgodzic....:)
    Jak to niedawno niektorym wyjasnil nadszyszkownik Zenek - cyferka na
    ograniczeniu to jest predkosc z jaka bezpiecznie moze przejechac dany
    odcinek po sliskiej nawierzchni pojazd wieloczlonowy.
    Sugerowana to moze byc cena piwa :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 50. Data: 2010-05-30 07:24:18
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Mustafa" <M...@B...xx> napisał w wiadomości grup
    > albo bedziesz się wkurzał i postanowisz "ukarać miśka"

    Ja jestem nieslychanie cierpliwym i spokojnym czlowiekiem - dowodem jest
    fakt, ze odpowiadam na Twojego posta, mimo ze Ty zignorowales moje prosby o
    przepis zezwalajacy na jazde lewym pasem w sytuacji, kiedy prawy nie spelnia
    norm. A chce znac przepisy - jak ktos o mi mowi o przepisie o ktorym w ogole
    nie wiedzialem, to chcialbym sprawdzic zrodlo, aby w przyszlosci byc
    wiarygodny i nie pierdolic glupot.

    Nigdy nie pisalem o "ukaraniu miska". Nigdy nikomu drogi nie zajezdzalem,
    nigdy nikogo nie spychalem, nigdy nikomu nie urwalem lusterka, a klaksonu
    wlasciwie uzywam do pozdrawiania znajomych na wsi, ktorzy akurat patrza w
    inna strone. A to z prostej przyczyny - na drodze zanim siegne do klaksonu
    to 3 razy zdaze ominac/wyprzedzic/zahamowa przed niebezpieczenstwem.

    Mimo tego wszystkiego nazwe Cie patafianem (albo nawet gorzej), jesli nie
    wyjasnisz na czym polega Twoje "tepienie", o ktorym wspominales pare postow
    wczesniej i jesli nie odwolasz tego, ze ja "postanawiam karac miska". Bo
    wyprzedzanie z prawej, albo mruganie dlugimi to nie jest zadna forma kary.

    Nieslychanie mnie wkurwiles.

    --
    pzdr:
    Ivam