  • 31. Data: 2010-05-29 17:47:46
    Temat: Re: "Kierowca samochodu próbował mnie zabić!"
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > to zostan w domu, wez taksowke, albo jedz autobucem.

    eee... nie chce mi się :)

  • 32. Data: 2010-05-29 18:04:27
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Grzybol pisze:

    > poza terenem zabudowanym i dwupasmowej w zabudowanym. Wyprzedzić z prawej
    > strony możemy także na drodze jednokierunkowej. "

    No właśnie a dwujezdniówka to 2 x droga jednokierunkowa.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 33. Data: 2010-05-29 18:19:41
    Temat: Re: "Kierowca samochodu próbowa? mnie zabiae!"
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 29.05.2010 Grzybol <g...@w...pl> napisał/a:

    > Ten któy zapierdala laewym pasem 150, zje?d?a na prawy jak wlusterku widzi
    > tego co za nim zapierdala 200. Logiczne. Ten ktory zapierdala 200 zje?d?a na
    > prawy jak widzi w lusterku tego co zapierdala 240. Ten co zapierdala 240
    > zje?d?a na prawy...

    Teoretyzujesz na potrzeby dyskusji i praktyce niestety tak to nie działa.
    Przynajmniej ja się nie spotkałem żeby jakoś bez ponaglania ci z lewego
    patrzyli wstecz i zjeżdżali, raczej tworzą się coraz dłuższe kolejki na
    lewym. Są tacy, a jest ich bardzo niewielu, co jadą prawym a na lewy
    wjeżdżają wyprzedzać, i tacy, którym chyba lekarz lewy przepisał, i
    obojętnie ile jadą, to zawsze lewym. Wjeżdżają też bezpośrednio na lewy
    i z lewego skręcają w prawo. Codziennie to widzę na TT. Na trasie jest
    to często widoczne, gdy taki z receptą jedzie już jego zdaniem tak
    szybko że szybciej się na pewno nie da.
    Ale najlepsze z tego jest blokowanie kanionu przez kolegów
    motocyklistów, bo przecież motocykliście wypada jechać kanionem, a że ma
    być też bezpiecznie to najlepiej dreptać gdy stoją i jechać równolegle
    gdy auta się toczą. Bo przecież wyprzedzanie jadących jest
    niebezpieczne.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 34. Data: 2010-05-29 18:27:29
    Od: Jarek Skórski <s...@g...com>

    On 29 Maj, 18:40, "Mustafa" <M...@B...xx> wrote:

    > widocznie po to żeby dać upust flustracji, bo za cholerę nie zrozumiałeś
    > odpowiedzi....

    może sam postudiuj słownik, zanim zaczniesz dawać takie rady innym

  • 35. Data: 2010-05-29 18:28:53
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    kakmar pisze:

> [...]
    > i z lewego skręcają w prawo. Codziennie to widzę na TT. Na trasie jest
    > to często widoczne, gdy taki z receptą jedzie już jego zdaniem tak
    Ja mam inne doświadczenia, moim zdaniem jest lepiej niż gorzej.

> [...]
    > być też bezpiecznie to najlepiej dreptać gdy stoją i jechać równolegle
    > gdy auta się toczą. Bo przecież wyprzedzanie jadących jest

    Co masz dokładniej na myśli? Ironia? Uważasz, że prędzej ktoś w
    samochodzie zmieni pas gdy nie patrząc do tyłu gdy samochody stoją niż
    gdy jadą? Ja śmielej wjeżdżam pomiędzy samochody gdy stoją, gdy ruszają
    odpuszczam i wtedy staram się jechać środkiem pasa.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 36. Data: 2010-05-29 19:20:08
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mustafa" <M...@B...xx> napisał w wiadomości

    > widocznie po to żeby dać upust flustracji, bo za cholerę nie zrozumiałeś
    > odpowiedzi....

    Postudiuj słownik
    hehehe

  • 37. Data: 2010-05-29 19:31:43
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał w wiadomości grup
    > Tylko że dziwnym trafem Pan Szybki Samochód co chce wyprzedzić
    > lewym pasem zazwyczaj jakoś też zasuwa cały czas lewym pasem, zamiast
    > jechać te swoje 150 km/h prawym pasem i zjeżdżać na lewy tylko w
    > celu wyprzedzania.

    A widziales w niemczech jak to wyglada? "Pan Szybki Samochod" jak to ladnie
    okresliles jedzie wlasnie prawym pasem (albo srodkowym, jesli prawym jedzie
    sznurek samochodow, a do wyprzedzania zmienia na lewy. Tak dzieje sie bardzo
    czesto i jesli ktos nie jedzie 100 skrajnym lewym pasem. I tak IMHO ma byc.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 38. Data: 2010-05-29 20:05:29
    Od: Monster <m...@o...pl>

    On 29 Maj, 20:19, kakmar <k...@g...com> wrote:

> [...]
    > i z lewego skręcają w prawo. Codziennie to widzę na TT. Na trasie jest
    > to często widoczne, gdy taki z receptą jedzie już jego zdaniem tak

    Heh,trafiłem takiego na Gierkówce-włączał się do ruchu z CPN,zwolniłem
    prawy(jakieś 90-100km/h)
    ,a ten łoś zajął bezpośrednio lewy wyjeżdżając bez użycia rozbiegówki
    i prawego pasa,można powiedzieć zę po prostu zaparkował przede mną,nie
    dałem rady wyhamować ale udało się minąć z prawej,z tyłu mało nie
    przywalił w nas trzeci,a ten już grzał nieźle.Na dziadku nie zrobiło
    to wrażenia i cisnął dalej jakieś 70km/h lewym....

    Tomek

  • 39. Data: 2010-05-29 20:49:18
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Monster" <m...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    3g2000vbb.googlegroups.com...
    > przywalił w nas trzeci,a ten już grzał nieźle.Na dziadku nie zrobiło
    > to wrażenia i cisnął dalej jakieś 70km/h lewym....

    Bo z prawej byly koleiny, droga byla zalana i pelna dziur. Ogolnie niezgodna
    z normami i mogl jechac lewym bezkarnie nawet i 15km/h, a Ty powinienes
    jechac grzecznie za nim, bo on ma prawo decydowac kto ile bedzie jechal
    lewym pasem;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 40. Data: 2010-05-29 21:32:55
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Mustafa pisze:

    > Ależ ja takich doskonale rozumiem.
    > Sam jeżdżę lewym pasem jeśli na prawym są koleiny zagrażające życiu przy
    > prędkości >60km/h.

    Koleiny zagrazające życiu przy 60 km/h ?
    Moze zaloz jakies opony na felgi czy cos ?

    > w 90% ta mała prędkość to akurat prędkość dozwolona na danym odcinku

    Predkosc dozwolona na pl.rec.motocykle nie jest wartoscia nadrzedna.
    Nie wiem czy jest wartoscia... jakakolwiek ?

    No ale do kogo ja to...
    Do goscia co ma skuter i pisze na pl.rec.motocykle ?

    KJ