    From: kakmar <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: "Kierowca samochodu próbował mnie zabić!"
    Date: Mon, 31 May 2010 12:28:36 +0000 (UTC)

    Dnia 31.05.2010 de Fresz <d...@n...o2.pl> napisał/a:

    > No ale że jak, co ten koleś w kanionie przed Tobą, jadący wolniej ma zrobić?

    Kluczowe jest jak zwykle zdefiniowanie używanych w dyskusji określeń.

    Co znaczy "jadący wolniej", i ile to jest w km/h, a ile w mojej
    subiektywnej ocenie wolniej od tego co bym chciał.

    Bo widzisz, ja piszę o kolegach którzy stoją (w miejscu) blokując
    kanion. Bujają się lekko, w różne strony drepcząc w miejscu. Drepczą
    jadąc, nie szybciej niż pieszy na spacerze. Jadą na TT w miejscu gdzie
    kanion ma ze ~2m, w tempie wycieczki niemieckich emerytów na
    "holendrach" które sami za młodu ukradli podczas 2WS.

    Jak ktoś jedzie choćby te 20km/h, bez zatrzymywania się co chwilę to
    już jest znośnie. Jeśli jeszcze gdy auta ruszają zjedzie na pas zamiast
    jechać z nimi "tyralierą" to jest dobrze. Można go wyprzedzić, jednak
    wielu specjalnie, lub bezmyślnie blokuje.

    Jak nie umie/boi się, to przecież jazda kanionem nie jest obowiązkowa,
    Niestety wielu jeździ tak jak pisze Mustafa, sam nie pojedzie innym
    zablokuje.

    Problem polega na tym że gdy mam np. do przejechania 16km po mieście z
    czego 15 jest po TT, wisłostardzie, TŁ, to nie wsiadam na motocykl żeby
    dojechać za godzinę. Za 1h15m dotoczę się wygodnie autem. No jeszcze parę
    minut na parkowanie. Wsiadam na motocykl, żeby dojechać za 20~25m.

    --
    kakmaratgmaildotcom