  • Data: 2010-05-31 12:41:27
    Temat: Re: "Kierowca samochodu próbował mnie zabić!"
    Od: duddits <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-31 14:28, kakmar pisze:
    [..]
    > Bo widzisz, ja piszę o kolegach którzy stoją (w miejscu) blokując
    > kanion. Bujają się lekko, w różne strony drepcząc w miejscu. Drepczą
    > jadąc, nie szybciej niż pieszy na spacerze. Jadą na TT w miejscu gdzie
    > kanion ma ze ~2m, w tempie wycieczki niemieckich emerytów na
    > "holendrach" które sami za młodu ukradli podczas 2WS.

    Drugi sezon jeżdżę, więc to niedużo, ale za to głównie w korkach po
    mieście (tak wyszło) i przyznam, że z takimi przypadkami jak wyżej
    opisany to może raz czy dwa się spotkałem.

    > Jak ktoś jedzie choćby te 20km/h, bez zatrzymywania się co chwilę to
    > już jest znośnie. Jeśli jeszcze gdy auta ruszają zjedzie na pas zamiast
    > jechać z nimi "tyralierą" to jest dobrze. Można go wyprzedzić, jednak
    > wielu specjalnie, lub bezmyślnie blokuje.

    No właśnie na podstawie własnego skromnego doświadczenia twierdzę, że
    jest inaczej, a nawet dokładnie odwrotnie :) Właściwie nie przypominam
    sobie, aby ktoś specjalnie, umyślnie kiedykolwiek blokował mi drogę.
    Raczej wynika to z nieuwagi, zagapienia się czy nawet ... ze źle
    ustawionych lusterek (w których i tak w zasadzie nie za wiele do tyłu
    widać).

    [..]

    > Problem polega na tym że gdy mam np. do przejechania 16km po mieście z
    > czego 15 jest po TT, wisłostardzie, TŁ, to nie wsiadam na motocykl żeby
    > dojechać za godzinę. Za 1h15m dotoczę się wygodnie autem. No jeszcze parę
    > minut na parkowanie. Wsiadam na motocykl, żeby dojechać za 20~25m.

    Z oczywistością nie będę dyskutował :) Dodam tylko, że moja trasa też
    wypada częścią wisłostrady i trasy łazienkowskiej :)

    --
    duddits