  • Data: 2010-05-31 10:09:21
    Temat: Re: "Kierowca samochodu próbował mnie zabić!"
    Od: Viking <v...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-31 10:22, de Fresz pisze:

    > Tey, panie kulturalny legalista, to może najpierw powiedz co robisz na
    > lewym pasie, skoro prawy jest wolny (jeśli jesteś w stanie wyprzedzić z
    > prawej)? Innych dotyczy, a Ciebie nie?

    V-tkacy;
    Wcale sie nie uważam za super kulturalnego..
    ale jadąc prawym pasem wyprzedzam lewym,wracam na prawy, znowu
    wyprzedzam lewym, i znowu wyprzedzam a przedemną pani jedzie do plońska
    naprzykład 75km/h całą drogę lewym,ten którego wyprzedzam jedzie 70km/h
    prawym.Wiec grzecznie czekam aż miedzy pania a tym którego wyprzedzam
    zrobi się odległość i wyprzedzam panią z prawej strony..
    (nie trąbie i nie mrugam na panią bo nie lubię trąbić i mrugać) nie
    zajerzdzam też jej drogi bo to i tak niczego nie zmieni...ona swoje wie
    i juz! tak samo że dla podniesienia swojego bezpieczeństwa włączyła
    światło przeciwmgłowe przy pięknej widoczności w celu oślepiania innych..*

    To właściwie tyle co robię na lewym pasie..
    Ale skąd wydedukowałeś ze jestem kulturalny???:)) nieważne dzięki za
    komplement:)

    *z tą panią i drogą do Płońska to oczywiście był przykład,chciałem tylko
    wiedzieć jakie procesy myślowe zachodzą w mózgach takich ludzi,którzy
    właśnie tak się kurczowo trzymają tego lewego?
    Mają wykupiony abonament na lewy? Może teraz na kursach tak uczą? cos
    sie zmieniło przez 30lat?? a ja w swej niewiedzy nie wiem?
    No ale kolega Mustafa co nie co wyjaśnił...czyli dalej będziemy jeździć
    slalomem..dobra w sumie się już przyzwyczaiłem;

    Pozdr.
    Tomek
    Biały VFRanek