  • Data: 2018-06-06 23:29:26
    Temat: Re: Kierowca samochodu potrącił rowerzystę.
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.06.2018 o 16:39 t-1 <t...@t...pl> pisze:

    > W dniu 2018-06-03 o 23:59, Kubuś Puchatek pisze:
    >
    > Wtrącę się, bo mikrocefalia czasem poraża.
    Byłeś z tym u lekarza?

    > Twierdzisz, że nie jeżdżą po przejściach dla pieszych?
    Jeżdzą i co z tego? W tym wątku rowerzysta został potrącony na
    _przejeździe_, czego neelix nie ogarnia.
    > nie, takie dziecko jest formalnie pieszym więc nic dziwnego, że musi
    > jechać po chodniku.
    Mi tego nie tłumacz, to neelix ma z tym problem "dzieci całymi bandami
    jeżdżą po chodnikach i na nic tłumaczenie im, że jest to zabronione."

    > Większe niż u ciebie.
    O, następny ze szklaną kulą!

    > Jednak przeszły pozytywnie badania techniczne, więc nie bądź mądrzejszy
    > od diagnosty z certyfikowanej stacji.
    I ironii też nie wyczuwasz... Pozwól, że zacytują to co wyciąłeś: "Prawie
    wszystkie rowery nie spełniają wymogów dopuszczenia do ruchu!" To bzdura i
    taką samą bzdurą odpowiedziałem.

    > Bo ma prawo jazdy.
    I jak widać nic z tego nie wynika

    > 18 lat skończy kiedyś każdy dureń, może i ty.
    Argumenty się skończyły więć adpersonami walimy. Typowe.
    > Na PJ jednak trzeba zdać egzamin.

    Kamil