  • 351. Data: 2018-06-14 02:35:52
    Temat: Re: Kierowca kacyk.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-13 o 21:24, Malkoit pisze:

    > Widocznie ten co wygrał był wyżej w hierarchii.

    Widocznie jesteś głąbem nie wiedzącym że "ten co wygrał"
    była kobietą.
    A sędzina nie trafiła na zesłanie ani na emeryturę
    co sugerowałeś w tym wątku.
    Wy polityczni szczekacze zawsze świetnie wiecie co pis
    zrobi za jakiś czas a nie wiecie co się dzieje naprawdę.

    Pozdrawiam

  • 352. Data: 2018-06-14 02:38:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-13 o 21:10, J.F. pisze:

    > Jako PG nie moze wniesc kasacji ?

    > SN bedzie kasacje rozpatrywal :-)

    Nie będzie, nie zapadł wyrok w drugiej instancji.

    > Nie kojarze, ale prawde mowiac - krzykaczy raczej nie slucham,
    > szczegolnie pisowskich.
    >
    > Gdzie on krzyczal i co ?

    W internecie czyli na swoim blogu, krytykował czarny marsz.

    Pozdrawiam

  • 353. Data: 2018-06-14 05:50:38
    Od: "Malkoit" <g...@f...pl>

    > Wy polityczni szczekacze zawsze świetnie wiecie co pis
    > zrobi za jakiś czas a nie wiecie co się dzieje naprawdę.

    Wiemy, wiemy co sie dzieje naprawde, bo Kaczyński nie jest
    pierwszym wodzem w historii ludzkości.
    Wódz to taki ktos kto musi mieć jak najwięcej niewolników.
    Podeptał Konstytucję i wziął pod but Sądy.
    Konstytucyjny podział władzy przestał istnieć.
    Kaczyńskiemu dobrze idzie w robieniu niewolników z Polaków.
    Hitler też nie od razu zrobił niewolników z Niemców.
    Tylko Unia Europejska może nas uratować, ale musimy sami sobie pomóc
    i zmobilizować się w najbliższych wyborach i pokazać Kaczyńskiemu,
    ze nie chcemy być niewolnikami.

  • 354. Data: 2018-06-14 07:05:16
    Temat: Re: Kierowca samochodu potrącił rowerzystę.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.06.2018 o 17:48, mk4 pisze:

    > Paradne czy nie - ale bezpieczne. A przecież o bezpieczeństwo chodzi,
    > prawda?

    A jak wyjaśniesz, że statystyki krajów gdzi mają pierwszeństwo wyglądają
    o niebo lepiej od tych gdzie "mają pierwszeństwo jak nic nie jedzie"?

    Shrek

  • 355. Data: 2018-06-14 11:14:07
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-06-14 o 07:05, Shrek pisze:

    > A jak wyjaśniesz, że statystyki krajów gdzi mają pierwszeństwo wyglądają
    > o niebo lepiej od tych gdzie "mają pierwszeństwo jak nic nie jedzie"?
    Mają większą kulturę jazdy, u nas szaleją, brak hamulców, policji nie ma
    na drogach,
    kompletna samowola, wymuszanie pierwszeństwa, niskie mandaty, to wszystko
    powoduje że mamy jak mamy, dla potwierdzenia wystarczy trochę poglądać
    filmiki
    z polskich dróg, włos się jeży.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 356. Data: 2018-06-14 13:59:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-14 o 05:50, Malkoit pisze:

> [...]
    > Tylko Unia Europejska może nas uratować, ale musimy sami sobie pomóc
    > i zmobilizować się w najbliższych wyborach i pokazać Kaczyńskiemu,

    To dlaczego pomagacie sobie na grupie motoryzacyjnej?
    zamiast na jakiejś o polityce? totalne skretynienie czy
    świadome i chamskie wciskanie wszędzie waszej pokręconej
    opinii politycznej?

    Pozdrawiam

  • 357. Data: 2018-06-14 14:31:38
    Od: "Malkoit" <g...@f...pl>

    > To dlaczego pomagacie sobie na grupie motoryzacyjnej?

    Był juz podwatek to się przyłączyłem.

  • 358. Data: 2018-06-14 18:11:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.06.2018 o 11:14, Janusz pisze:

    > Mają większą kulturę jazdy, u nas szaleją, brak hamulców, policji nie ma
    > na drogach,

    Ta "kultura" wynika z przepisów, wiec może czas zacząć wychowywać?
    Zresztą akurat kultura na drogach zauważalnie wzrasta z każdym rokiem.

    > kompletna samowola, wymuszanie pierwszeństwa, niskie mandaty, to wszystko
    > powoduje że mamy jak mamy, dla potwierdzenia wystarczy trochę poglądać
    > filmiki
    > z polskich dróg, włos się jeży.

    I dlatego postulujesz danie kierowcom dodatkowych praw do rozjeżdzania
    pieszych?

    Shrek

  • 359. Data: 2018-06-14 20:59:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >Wy polityczni szczekacze zawsze świetnie wiecie co pis
    >zrobi za jakiś czas a nie wiecie co się dzieje naprawdę.

    Na razie Ziobro-SN 0:1

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/sąd-najw
    yższy-oddala-kasację-ziobry-w-sprawie-drukarza-histo
    ryczne-zwycięstwo-równości/ar-AAyDGCu

    "Sąd Najwyższy oddalił kasację Zbigniew Ziobry. Chodzi o sprawę
    pracownika drukarni, który odmówił wydrukowania materiałów
    promocyjnych organizacji LGBT. Sąd uznał, że drukarz popełnił
    wykroczenie."

    Ale ... czy to nie ustawka ?
    Toz to trzy, a moze cztery pieczenie na jednym ogniu :-)

    J.

  • 360. Data: 2018-06-14 21:47:39
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 14 Jun 2018 13:59:21 +0200, w <pftlau$8op$1@node2.news.atman.pl>,
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

    > To dlaczego pomagacie sobie na grupie motoryzacyjnej?
    > zamiast na jakiejś o polityce? totalne skretynienie czy
    > świadome i chamskie wciskanie wszędzie waszej pokręconej
    > opinii politycznej?

    Jakbyś szukał swojego udziału w tym wątku, to zaczął się od tego:

    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Date: Sun, 10 Jun 2018 20:03:25 +0200

    Łżesz polityczna POpierdułko.
    A może napiszesz gdzie zesłano sędzinę która zasądziła przeprosiny
    za pół miliona złotych? I to od zaangażowanego popieracza PiSu.

    Pisz do niego, że totalnie skretyniał i pomylił grupy.