  • 361. Data: 2018-06-14 21:48:56
    Temat: Re: Kierowca kacyk.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 14 Jun 2018 20:59:18 +0200, w <5b22bb0a$0$594$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Na razie Ziobro-SN 0:1
    >
    > https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/sąd-najw
    yższy-oddala-kasację-ziobry-w-sprawie-drukarza-histo
    ryczne-zwycięstwo-równości/ar-AAyDGCu

    > "Sąd Najwyższy oddalił kasację Zbigniew Ziobry. Chodzi o sprawę
    > pracownika drukarni, który odmówił wydrukowania materiałów
    > promocyjnych organizacji LGBT. Sąd uznał, że drukarz popełnił
    > wykroczenie."
    >
    > Ale ... czy to nie ustawka ?
    > Toz to trzy, a moze cztery pieczenie na jednym ogniu :-)

    Bez znaczenia.

    Niedoszły niedouczony prokurator błysnął obroną czegoś-tam (pewnie jakiś
    katolicko-wolnościowych idei), a przy okazji będzie można błotem obrzucić sądy
    w TVPis.

  • 362. Data: 2018-06-14 21:59:42
    Temat: Re: Kierowca BARDZO DOBRE.
    Od: "Malkoit" <g...@f...pl>

    Date: Sun, 10 Jun 2018 20:03:25 +0200

    > Łżesz polityczna POpierdułko.
    A może napiszesz gdzie zesłano sędzinę która zasądziła przeprosiny
    > za pół miliona złotych? I to od zaangażowanego popieracza PiSu.

    > Pisz do niego, że totalnie skretyniał i pomylił grupy.

    BARDZO DOBRE.

  • 363. Data: 2018-06-14 22:00:50
    Temat: Re: Kierowca samochodu potrącił rowerzystę.
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-06-14 o 18:11, Shrek pisze:

    > Ta "kultura" wynika z przepisów, wiec może czas zacząć wychowywać?
    > Zresztą akurat kultura na drogach zauważalnie wzrasta z każdym rokiem.

    > I dlatego postulujesz danie kierowcom dodatkowych praw do rozjeżdzania
    > pieszych?
    A gdzie dałem?

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 364. Data: 2018-06-14 22:39:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.06.2018 o 22:00, Janusz pisze:

    > A gdzie dałem?

    W pierwszeństwie Schrodnigera.

  • 365. Data: 2018-06-14 23:21:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-14 o 21:59, Malkoit pisze:

> [...]

    Wiem od czego zaczął się mój udział.
    Odpisałem na polityczną wstawkę której nie chcesz zauważyć.
    Ale to normalne sam robisz podobne.

    > Date: Sun, 10 Jun 2018 20:03:25 +0200

    > A może napiszesz gdzie zesłano sędzinę która zasądziła przeprosiny

    > BARDZO DOBRE.

    To do ciebie kazał mi pisać że skretyniałeś i pomyliłeś grupy.
    I przypominam że mój post był odpowiedzią na twój.

    Pozdrawiam

  • 366. Data: 2018-06-14 23:30:46
    Od: "Malkoit" <g...@f...pl>

    > Wiem od czego zaczął się mój udział.
    > Odpisałem na polityczną wstawkę której nie chcesz zauważyć.
    > Ale to normalne sam robisz podobne.

    Coś ci się popieprzyło i odpowiedziałeś mnie
    zamiast temu co kazal ci pisać do siebie, że skretyniałeś
    i pomyliłeś grupy.

  • 367. Data: 2018-06-15 09:45:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 14 Jun 2018 23:21:06 +0200, w <pfum87$8ee$1@node2.news.atman.pl>,

    > To do ciebie kazał mi pisać że skretyniałeś i pomyliłeś grupy.
    > I przypominam że mój post był odpowiedzią na twój.

    Chyba masz problemy z postrzeganiem rzeczywistości...

  • 368. Data: 2018-06-15 10:27:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-14 o 23:30, Malkoit pisze:

    > Coś ci się popieprzyło i odpowiedziałeś mnie
    > zamiast temu co kazal ci pisać do siebie, że skretyniałeś
    > i pomyliłeś grupy.

    Komu na jaki tekst odpowiedziałem widać po cytacie.
    A ze nie potrafisz tego zrozumieć to już nie mój problem.

    Pozdrawiam

  • 369. Data: 2018-06-15 10:27:41
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-15 o 09:45, r...@k...pl pisze:

    > Chyba masz problemy z postrzeganiem rzeczywistości...

    Chyba wy macie.

    Pzdrawiam

  • 370. Data: 2018-06-15 11:26:14
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-06-02 o 21:38, Shrek pisze:

    > Ale wiesz z fizyki, że składowa x siły tarcia na oponach żeby skręcić
    > (skutecznie) o 90 stopni w bok jest taka sama jak żeby się zatrzymać?
    > Więc skoro nie miał możliwości się zatrzymać (a nie mial) to nie miał
    > też możliwości skręcić.
    >
    > Przestań zmyślać. Z twojego tłumaczenia jedno się zgadza - nie
    > spodziawał się. Naprawdę mam senstyment do 2oo, ale... po prostu koleś
    > chciał wjechać na chodnik i wyszło jak wyszło. Dobrze, że dynką tego
    > klosza nie strącił bo i kask by mu chyba nie pomógł.

    Tutaj widać rowerzystę, który zaczyna wjeżdżać na skrzyżowanie:
    https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/14b57f085fd96ae
    2
    Gdyby chciał wjechać na chodnik, to pewnie utrzymywałby ten kierunek jazdy.

    Tu widać chyba dośc wyraźnie, gdzie chciałby jechać rowerzysta, wykonał
    dość mocny skręt w prawo:
    https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/477118f0d2dfa10
    6
    Gdyby kontynuował jazdę w tym kierunku (czyli: gdyby teraz zaczął
    prostować kierownicę) to musiałby przywalić w ścianę. :)

    A tu widać, jak mocno zaczął odbijać w lewo:
    https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/0411a4935b5820d

    Wydaje mi się, że gdyby rowerzysta chciał wjechać na chodnik, to nie
    wykonywałby takiego slalomu. Tym bardziej, że nie widać powodu, dla
    którego chciałby z pustej jezdni wjechać nagle na chodnik.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/