  • 1. Data: 2011-10-09 17:12:47
    Temat: Kiedy zaczynają się wyprzedaże w salonach ?
    Od: TheWarAgainstTerror <n...@o...pl>

    Przymierzam się do zakupu nowego pojazdu, nigdy na to nie zwracałem
    uwagi i nie kojarzę kiedy zaczynają się wyprzedaże w salonach
    samochodowych???

  • 2. Data: 2011-10-09 17:29:47
    Temat: Re: Kiedy zaczynają się wyprzedaże w salonach ?
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Przymierzam się do zakupu nowego pojazdu, nigdy na to nie zwracałem uwagi
    > i nie kojarzę kiedy zaczynają się wyprzedaże w salonach samochodowych???

    Na ogol na poczatku roku jest wyprzedaz rocznika poprzedniego.

    Dysiek

  • 3. Data: 2011-10-09 18:05:43
    Od: Krzysiek Matyasik <m...@w...pl>

    W dniu 2011-10-09 17:12, TheWarAgainstTerror pisze:
    > Przymierzam się do zakupu nowego pojazdu, nigdy na to nie zwracałem
    > uwagi i nie kojarzę kiedy zaczynają się wyprzedaże w salonach
    > samochodowych???

    Wyprzedaże zaczynają się wtedy, kiedy importer zaczyna obawiać się, że
    mu zalegające złomy będą zalegały jeszcze przez następne pół roku.

    Z reguły gorączka zaczyna się w listopadzie.

  • 4. Data: 2011-10-09 18:57:40
    Od: Marcin Kiciński <m...@o...pl>

    W dniu 2011-10-09 18:05, Krzysiek Matyasik pisze:
    > Wyprzedaże zaczynają się wtedy, kiedy importer zaczyna obawiać się, że
    > mu zalegające złomy będą zalegały jeszcze przez następne pół roku.
    >
    > Z reguły gorączka zaczyna się w listopadzie.

    Ja kupowałem w grudniu i praktycznie wszędzie były już wyprzedaże (może
    z wyjątkiem Toyoty i Hondy).

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 5. Data: 2011-10-11 11:04:13
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "TheWarAgainstTerror" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Przymierzam się do zakupu nowego pojazdu, nigdy na to nie zwracałem uwagi
    > i nie kojarzę kiedy zaczynają się wyprzedaże w salonach samochodowych???

    jesienią
    po Nowym Roku zostają odpadki

  • 6. Data: 2011-10-11 18:48:16
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-10-09 17:12, TheWarAgainstTerror pisze:
    > Przymierzam się do zakupu nowego pojazdu, nigdy na to nie zwracałem
    > uwagi i nie kojarzę kiedy zaczynają się wyprzedaże w salonach
    > samochodowych???

    Dawno temu więc nie wiem czy mechanizmy społeczne i rynkowe dalej tak
    działają, ale.

    Znajomy a przy okazji kierownik w salonie Fiata powiedział że najwięcej
    ludzi kupuje nowy samochód w ten sposób żeby móc się nim na Zaduszki
    przed rodziną pochwalić.

    I po tym dniu można zacząć robić wyprzedaż :-)

    KJ