  • 1. Data: 2011-10-09 17:29:53
    Temat: Hyundai Santa Fe - co wy na to
    Od: "bonjur" <b...@w...pl>

    Moja Almera konczy żywot (korozja)
    Postanowiłem kupić coś większego z napedem na dwie osie.
    Rozważałem Skodę Yeti 1,8, nietsty jescze drogie.
    Znajomy poleca Sanat Fe 2,2 cdi z roku 2007. nadwozie nawet mi się
    podoba ale mam uraz do aut ze wschodu na punkcie korozji.
    Co myslicie o tym samochodzie. Widzę, że sporo tracą na wartości

    pozdrawiam
    Grześ

  • 2. Data: 2011-10-09 18:33:42
    Temat: Re: Hyundai Santa Fe - co wy na to
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    http://forum.hyundaifanklub.pl/

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 3. Data: 2011-10-09 21:46:22
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Co myslicie o tym samochodzie. Widzę, że sporo tracą na wartości

    Nowy Santa Fe 115kzł.
    3-letni średnio 58kzł. (50%)
    6-letni średnio 32kzł. (28%)

    BMW X3:
    Nowy 140kzł.
    3-letni średnio 105kzł. (75%)
    6-letni średnio 55kzł. (39%)

    Honda CR-V:
    Nowy 103kzł.
    3-letni średnio 76kzł. (74%)
    6-letni średnio 44kzł. (42%)

    No faktycznie. Pewnie proporcjonalnie do prestiżu marki ;)

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 4. Data: 2011-10-09 22:31:53
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > podoba ale mam uraz do aut ze wschodu na punkcie korozji.
    > Co myslicie o tym samochodzie. Widzę, że sporo tracą na wartości

    mialem okazje zrobić starym SantaFe ok 100km i powiem, ze nie mialem żadnego
    złego komentarza do tego samochodu...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 5. Data: 2011-10-09 22:51:10
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    On 2011-10-09 17:29, bonjur wrote:

> [...]
    > podoba ale mam uraz do aut ze wschodu na punkcie korozji.
    > Co myslicie o tym samochodzie. Widzę, że sporo tracą na wartości

    Jeśli się bardzo nie mylę, to jest to historia taka jak Kia Sportage i
    Hyundai Tucson, tak więc jeśli zainteresowałeś się Santa Fe to rzuc
    także okiem na Sorento - bliźniaczy model.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 6. Data: 2011-10-09 23:02:12
    Od: "bonjur" <b...@w...pl>