  • 31. Data: 2010-05-21 12:52:53
    Temat: Re: Kiedy wymieniać amartyzatory? i jakie częsci?
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ht5o7r$1ce$1@mx1.internetia.pl...

    > Po prostu tłok uderzał o denko w momencie wjechania na większą dziurę.
    > W sumie jak mial nie uderzac skoro amor nic nie tłumił i ręką go dobijałeś
    > bez najmniejszego problemu.

    Nic nie powinno uderzać. Od tego jest odbój aby to zabezpieczyć. Chyba że
    tez już poszedł się ...

  • 32. Data: 2010-05-21 12:55:37
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Agent pisze:
    > W takim razie po co pisać że wyżej stoi po wymianie?

    Bo w wielu stoi nieco wyzej, ale jak nie zwrociles wczesniej uwagi to
    nie zauwazysz. I po co pisac ze nigdy sie nie podniesie?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 33. Data: 2010-05-21 12:59:15
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Agent pisze:

    > Nic nie powinno uderzać. Od tego jest odbój aby to zabezpieczyć. Chyba
    > że tez już poszedł się ...

    A jednak...

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 34. Data: 2010-05-21 13:19:19
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > Bo w wielu stoi nieco wyzej, ale jak nie zwrociles wczesniej uwagi to nie
    > zauwazysz. I po co pisac ze nigdy sie nie podniesie?

    No tak, jeśli chcesz się spierać o 1-2 mm to przyznaję rację, może się
    podnieść. Dla mnie taki wynik w praktyce wynosi 0.

  • 35. Data: 2010-05-21 13:20:44
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > A jednak...

    Czyli twierdzisz że w momencie wjechania w dużą dziurę najpierw zderza się
    amorek końcem swojego skoku a dopiero potem działa odbój?

  • 36. Data: 2010-05-21 13:25:01
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Agent pisze:

    > No tak, jeśli chcesz się spierać o 1-2 mm to przyznaję rację, może się
    > podnieść. Dla mnie taki wynik w praktyce wynosi 0.

    U mnie tyl poszedl o ok 2-3cm w gore.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 37. Data: 2010-05-21 13:25:35
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Agent pisze:

    > Czyli twierdzisz że w momencie wjechania w dużą dziurę najpierw zderza
    > się amorek końcem swojego skoku a dopiero potem działa odbój?

    Twierdze ze odboj nie spelnial swojego zadania mimo ze byl w zdrowej
    kondycji.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 38. Data: 2010-05-21 13:52:33
    Temat: Re: Kiedy wymieniaae amartyzatory? i jakie czesci?
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Agent pisze:

    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości

    > Tak podaje większoś stacji kontroli (no może 30% - zależy od miejsca)

    Pytanie, jak są mierzone i skalowane te "procenty sprawności"...
    i czy jest na to jakaś norma.

  • 39. Data: 2010-05-21 13:57:14
    Od: "misio" <a...@o...com>

    > Jaki przebieg maja amortyzatory?

    45000 km ja przejechałem a ile przejechał poprzedni własciciel ? A kto to
    wie?

    > Tak ale to mozna sobie w buty wsadzic.

    Zatem zdać się na ocene mechanika?

  • 40. Data: 2010-05-21 13:58:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > dziurę.
    > W sumie jak mial nie uderzac skoro amor nic nie tłumił i ręką go

    Ale zwykly amor zasadniczo tak wlasnie dziala - reka go dobijesz
    bez problemu.
    Zeby nie dobic w samochodzie to jest sprezyna, ch-ka tlumienia
    amora - dobicie wymaga czasu, oraz .. odbijacz.

    Tylko jak patrze na McPhersona, to odbijacz faktycznie musi byc
    schowany w kolumnie.

    J.