    From: "sensei" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Kiedy wszystko będzie w HD?
    Date: Mon, 2 Feb 2009 10:45:03 +0100

    Użytkownik "X" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gm4qjg$os8$1@217.76.112.12...
    > TVP1, TVP2,TVP Info itd.. Kiedy to wszystko będzie nadawane w HD?Pytam

    mam nadzieję że nigdy. Nie interesuje mnie widok szczegółowy zmarszczek
    prezenterki np. żony pewnego znanego dziennkiarza ani tym bardziej widok
    szczegółowy warstwy pudru na twarzy jednego czy drugiego podstarzałego
    posła, wolę dobrej jakości SD na których tego nie widać. Poza tym nadawcy
    niech zajmą się najpierw wyprodukowaniem porządnego SD i przestaną puszczać
    obraz o jakości poziomu VHS w postaci "znaczka pocztowego" na matrycy
    porządnego telewizora, póki co to nie umieją zrobić dobrego SD a chcą robić
    HD ROTFL...

    > znawców, którzy piszą coś o paśmie i jego podziale, że niby nie wszystko
    > się da w HD..? To standard SD będzie z nami do końca świata? Marzy mi się
    > następujący standard: wszystko w HD, wybór opcji językowej w filmie
    > obcojęzycznym (język filmu/dubbing polski/napisy polskie) na każdym
    > obcojęzycznym filmie (tak jest teraz w MGM, WojnaiPokój), możliwość
    > odtworzenia programu którego nie zdążyłem zobaczyć (wiadomości, film itp.)
    > Filmy HD w 3D... Jak myślicie, kiedy nastaną takie czasy? 2020 rok?

    mam nadzieję że w 2020r HD będzie już przestarzałym formatem, którym nikt
    już poza historykami nie będzie się podniecał a na topie będą emisje
    trójwymiarowe Ultra HD. Wtedy okaże się że miliony wywalone w HD można
    spokojnie spisać na straty...