  • Data: 2010-11-16 15:49:11
    Temat: Re: Kiedy wreszcie dubbing?
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    0...@s...googlegroups.com
    *Dezerter* napisał(-a):

    > Osoby głuchoniemie mają bardzo duży wybór jeśli chodzi o dostępność
    > polskich napisów do popularnych pozycji zagranicznych, ale i polskich
    > więc nie powinny narzekać. Wątpię, aby to się kiedyś zmieniło. Ciekawe
    > tylko co na ten temat myslą osoby niewidome skoro wymieniamy grupy
    > inwalidzkie.

    To nie dość, że dubbing, ale jeszcze chciałbyś rozciągnąć go na
    audiodeskrypcję? Słusznie, pod warunkiem, że nie będzie ani jedno ani
    drugie opcją defaultową lub jedyną

    > Forum nie jest na serwerze prywatnym tylko fora.pl i to oni mają pełną
    > władzę nad głównymi ustawieniami. Ja w każdym bądź razie nic przy
    > liczbie wyświetleń nie grzebałem, bo się na tym nie znam

    No jasne. A po co zgłaszać administracji forum, że licznik mnoży
    wyświetlenia x3 jak to lepiej wygląda niż gdyby było x1 ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675