  • Data: 2018-08-12 22:17:47
    Temat: Re: Kiedy można
    Od: "Stefan" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5b6fcd0e$0$692$65785112@news.neostrada.pl...

    > Mnie się zdarza powyżej 200 km/godz jechać, i nie uważam tego za głupie.
    > No bo niby dlaczego? Co może wspólnego mieć prędkość z intelektem?

    Kierowca głupi/idiota nie zauważy/nie skojarzy, że jego prędkość jest zbyt
    duża wobec stanu drogi, natężenia ruchu, stanu pogody,
    stanu technicznego samochodu.

    Kierowca idiota nie kojarzy, że inni kierowcy mogą nie spodziewać się
    takiego idioty i wjadą na lewy pas, bo w lusterku widzą tylko mały punkt.

    > No może tylko to, że prędkość za "główną przyczynę wypadków" uważają
    > wyłącznie debile. :D
    >
    > --
    > Akarm

    A ci nie debile, oby jak najszybciej skończyli na cmentarzu,
    nie zabijając przy okazji innych.