  • Data: 2018-08-12 21:55:22
    Temat: Re: Kiedy można
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > U nas kierowcy nie spodziewają się jadących lewym pasem 200+ i
    > notorycznie wyskakują takiemu poganiaczowi przed maskę.

    Bo zapierdalać też trzeba umieć. Ja jak już zapierdalałem to się takich
    akcji spodziewałem i jak trzeba to zwalniałem (a czasem przyspieszałem),
    żeby nie wyprzedzać takiego zombiaka akurat jak się zbliżał do tira. Jak
    pisałeś wcale nie trudno takich zidentyfikować i dość szybko wyczuwasz,
    że koleś coś takiego zrobi. Ładnie to było widać po moim koledze - na
    początku co i raz ktoś mu drogę zajeżdzał - pojeżdził trochę po
    autostradach i się wyrobił.

    Tak jak mówię, dumny z tego nie jestem, ale idiotyzmem też bym nie
    nazwał. Już lepiej 200+ po autostradzie niż 90+ w zabudowanym.

    Shrek.