    Date: Tue, 02 Nov 2010 08:26:07 +0100
    From: osiek <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Kiedy moge zadac wymiany telefonu na nowy ?

    Fantom pisze:

    > Kupiony w normalnej cenie. Pierwszy zakup na fakture przez firme. Potem
    > odkupienie od firmy na osobe prywatna (chyba nie bralem faktury).
    >
    > Fantom
    no to albo postępujesz tak jak zapisane jest w karcie gwarancyjnej, albo
    firma od której odkupiłeś będzie się ciągać ze sprzedawcą (mocno
    naciągane bo dla Ciebie sprzedawcą telefonu jest właśnie ta firma więc
    od strony prawnej od niej możesz żądać wymiany aparatu) Sklep/operator
    wobec Ciebie nie ma żadnych zobowiązań bo to nie Ty u niego kupiłeś.
    Zobowiązania co najwyżej ma producent aparatu jeśli w zapisie karty
    gwarancyjnej nie ma zapisu iż gwarancja obejmuje tylko pierwszego
    użytkownika.