  • 41. Data: 2010-05-10 06:56:18
    Temat: Re: Kia - dobry zakup czy wtopa
    Od: ALGI <a...@N...o2.pl>

    Dnia Mon, 10 May 2010 00:21:04 +0200, DoQ napisał(a):

    > Co to za roznica?
    > Jak każesz i zapłacisz Chińczykowi to też będzie robił produkt bdb. jakości.

    Dochodzi jeszcze jeden ważny warunek - ktoś musi być na miejscu i "z batem"
    pilnować. W wypadku OE to może inna skala ale w aftermarkecie jak nie
    przypilnujesz to prędzej czy później spierdolą....

    Natomiast racja że skośnookie przestawiają się z taniego szmelcu, na którym
    się dorobili na "quality and service" - nie wiem czy tam ostatnio wszystkim
    odbiło ale podczas ostatniej wizyty wszyscy powtarzali jak jakąś mantrę
    tego typu stwierdzenia jakby przechodzili jedno i to samo szkolenie w
    jakiejś szkółce.... ostatnio strasznie usztywniają się cenowo i np. pewne
    dobre produkty do samochodów chcą sprzedawać w cenach ... ujmijmy to tak ..
    wyższych niż TYC DEPO i niższych niż Valeo.... co pewnie im się uda jak
    tylko ich brand "ksiang pang" ktokolwiek będzie znał ;)

  • 42. Data: 2010-05-10 08:28:26
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "karamba" <k...@r...ba.pl> napisał w wiadomości grup

    > wyszykować = kilka tyś......

    no przeciez poswiecisz na to 50 tysi, zakup+podszykowanie

  • 43. Data: 2010-05-10 14:30:31
    Od: "Marek P." <m...@g...pl>

    Seba_Fan wrote:
    > Użytkownik "Marek P." <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > nie kazdy musi jezdzic 200tys km a pozniej go sprzedawac z
    > przebiegiem 30tys zauwaz ze duzo ludzi kupuje samochod, tylko po to
    > zeby miec, a nie walic kilometry

    To po co pytanie czy się popsuje. Nawet maluch przejedzie 30 tys. Musiałby
    być to szmelc żeby paść po 30 tys km

  • 44. Data: 2010-05-10 14:35:04
    Od: "Marek P." <m...@g...pl>

    > Serio robisz 275km dziennie - świątek/piątek?
    > Albo 1750km/tydzień - w każdy?
    > Jak to robisz?

    Wsiadam i jadę. Czasami nic a czasami 1300 km. Tylko przez 5 dni w tygodniu.
    Taka praca. Mniej więcej co miesąc robię 7-12 tys.

  • 45. Data: 2010-05-10 14:46:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek P." <m...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    > To po co pytanie czy się popsuje. Nawet maluch przejedzie 30 tys. Musiałby
    > być to szmelc żeby paœć po 30 tys km

    Między "paść" a "nie zanotować ŻADNEJ awarii przez 3 lata" jest przepaść.
    Miałem wcześniej 6 pojazdów od nowości i żadnemu nie zdarzyło się przejechać
    tyle bezawaryjnie.

  • 46. Data: 2010-05-10 17:26:51
    Od: "Marek P." <m...@g...pl>

    Cavallino wrote:

    > Między "paść" a "nie zanotować ŻADNEJ awarii przez 3 lata" jest
    > przepaść. Miałem wcześniej 6 pojazdów od nowości i żadnemu nie
    > zdarzyło się przejechać tyle bezawaryjnie.

    Ja miałem 5 służbowych i ok 3 prywatnych i do 70-100 tys żaden mnie nie
    zawiódł (czyli wizyty w serwisie od przeglądu do przeglądu czyt żadnej
    awarii)

  • 47. Data: 2010-05-10 19:36:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ja miałem 5 służbowych i ok 3 prywatnych i do 70-100 tys żaden mnie nie
    > zawiódł (czyli wizyty w serwisie od przeglądu do przeglądu czyt żadnej
    > awarii)

    Ale w sformułowaniu "nie zanotować ŻADNEJ awarii przez 3 lata" mieści się
    to, że na przeglądach też serwis nie musiał niczego naprawiać.
    U mnie w 6 przypadkach na 7 musiał (z dwukrotną wymianą bloku silnika
    włącznie), więc jak się raz zdarza że mogę lać i jeździć to się cieszę.

  • 48. Data: 2010-05-10 21:07:27
    Temat: Kia czy może Mazda 6....
    Od: "karamba" <k...@r...ba.pl>

    a może zamiast Kia poszukać Mazdy 6...
    - zna się ktoś na takim sprzęcie?

  • 49. Data: 2010-05-11 09:22:02
    Temat: Re: Kia czy może Mazda 6....
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "karamba" <k...@r...ba.pl> napisał w wiadomości grup

    > a może zamiast Kia poszukać Mazdy 6...
    > - zna się ktoś na takim sprzęcie?

    o mazdach dowiesz sie wszystkiego na forum mazdaspeed, ale z tego co
    slyszalem, mazda dzisiaj, to nie ta sama mazda co kiedys, wiec juz i z ta
    awaryjnoscia jest gorzej, lepiej tylko pod jednym wzgledem, wreszcie sa
    salony i aso ;)

  • 50. Data: 2010-05-11 12:00:48
    Od: "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl>

    >a może zamiast Kia poszukać Mazdy 6...
    > - zna się ktoś na takim sprzęcie?

    nowa mazda to nie stara mazda
    stara mazda uzywana to czesto po wypadku, hm chyba zawsze po wypadku +
    kradziez