  • 41. Data: 2009-09-17 10:10:11
    Temat: Re: Kazimierz Dolny nad Wisłą piękny jednak jes
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 17 Sep., 11:51, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:

    > I kto to pisze :)

    tu sa jego prace :

    http://arek-g.fotosik.pl/albumy/429212.html

    jak widac gosc zajmuje sie fotografia dluzej niz 24 godziny.

    w tym przypadku kazdy wymiana zdania to bezpowrotnie stracony czas

  • 42. Data: 2009-09-17 10:13:26
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > tu sa jego prace :
    > http://arek-g.fotosik.pl/albumy/429212.html
    > jak widac gosc zajmuje sie fotografia dluzej niz 24 godziny.
    > w tym przypadku kazdy wymiana zdania to bezpowrotnie stracony czas

    Mnie to akurat nie interesuje, jakie Arek (G) robi zdjecia.

    Rozbawilo mnie tylko, ze pisze cos o anonimowym podbudowywaniu
    ego, samemu sie nie podpisujac...

  • 43. Data: 2009-09-17 10:25:53
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Mnie to akurat nie interesuje, jakie Arek (G) robi zdjecia.
    >
    > Rozbawilo mnie tylko, ze pisze cos o anonimowym podbudowywaniu
    > ego, samemu sie nie podpisujac...

    mnie z kolei anonimowosc nie przeszkadza , choc oczywiscie widze brak
    konsekwencji .
    tylko jak tu rozmawiac ze slepym o kolorach?

  • 44. Data: 2009-09-17 10:29:14
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > I kto to pisze :)

    Jakub a mógłbyś coś konkretniej?:)

    A.

  • 45. Data: 2009-09-17 10:29:59
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    XX YY pisze:

    > tu sa jego prace :
    >
    > http://arek-g.fotosik.pl/albumy/429212.html
    >
    > jak widac gosc zajmuje sie fotografia dluzej niz 24 godziny.
    >
    > w tym przypadku kazdy wymiana zdania to bezpowrotnie stracony czas

    Muszę przyznać, że to było nawet zabawne. Aczkolwiek wyszło Ci to raczej
    przez przypadek.

    A.

  • 46. Data: 2009-09-17 10:45:20
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    XX YY pisze:

    > mnie z kolei anonimowosc nie przeszkadza , choc oczywiscie widze brak
    > konsekwencji .
    > tylko jak tu rozmawiac ze slepym o kolorach?

    Rozumiem, że kolory powinny być takie:
    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Zdjecia#5330
    069258854301458

    A poprawne kadry takie:
    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Desktop#5359
    799784195755362

    To już jest wszytko, piękne kolory, blur w PS, czego więcej chcieć:
    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Fotki#531906
    9853681951410

    Cofam wszystko, idę się uczyć.

    A.

  • 47. Data: 2009-09-17 10:46:11
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    -------------------------------------
    ---------------------

    > Jakub a mógłbyś coś konkretniej?:)

    Jeszcze bardziej konkretnie? Nie da sie :)

  • 48. Data: 2009-09-17 10:47:01
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości ...
    > -------------------------------------
    > ---------------------

    > Jeszcze bardziej konkretnie? Nie da sie :)

    No dobra, trochę racji masz. Mogłem olać posta.

    A.

  • 49. Data: 2009-09-17 11:22:27
    Od: "PiotrBanachowicz.com" <b...@g...com>

    Ale się rozbujało ... i tyle chciałoby się powiedzieć jadu. Jak zawsze
    okazuje się, że wszystko jest względne z przewaga krytyki. Ale tak
    jest i tyle. Jeżeli nie ma się na to wpływu, to nie ma sensu z tym
    dyskutować. Żeby była jasność, nie oczekuje oklasków, to nie koncert.
    Bo czy to jest dobre, czy słabe, czy smutne czy wesołe, czy śmieszy
    czy nie ... choć to niegrzeczne sparafrazuję siebie "... nie mam
    pojęcia, więc dam już sobie spokój z tą sztuką i dalej będę robił
    swoje."

    Dzięki za dyskusję i fachowe porady. Ta pierwsza jest budująca, te
    drugie są bezcenne.

    Piotr Banachowicz

  • 50. Data: 2009-09-17 13:16:29
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > więc dam już sobie spokój z tą sztuką i dalej będę robił
    > swoje."

    chciałem od razy coś napisać ale dyskusja wymknęła się ....

    więc teraz na spokojnie podzielę się moimi wrażeniami.

    - dużo powtórzeń, które zniechęcają do oglądania dalszych zdjęć.
    - dużo zdjęć jednego motywu z różnych ujęć (studium kapliczki ;-D )
    - pierwszy plan, a może plan -1 który zajmuje 4/3 zdjęcia a ma tylko
    zasłonić plan główny jest bez sensu
    - krzywizny chyba są <i> pase </i> a tak duże krzywizny sugerują 0/00 .
    - galerie, które mają nieopisane zdjęcia ogląda się bez zainteresowania i
    szybko o nich zapomina
    - kilka mi się podoba np 30 takie bardzo gazetowe

    pozdrawiam
    robert