  • 31. Data: 2009-09-17 09:05:00
    Temat: Re: Kazimierz Dolny nad Wisłą piękny jednak jes
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    XX YY pisze:
> [...]
    jest:http://groups.google.pl/group/pl.rec.foto.cyfro
    wa/browse_thread/threa...

    jest!":http://www.piotrbanachowicz.com/thumbnails.ph
    p?album=38

    > wybacz ale te zdjecia sa odpychajace.

    Dokładnie to samo można powiedzieć o Twojej wypowiedzi - jest odpychająca.

    > takich zdjec nalezy unikac , mozna sobie popsuc smak - to tak jakby
    > namawiac kogos do sluchania niejakiej dody , w celu wyrobienia smaku
    > muzycznego.

    Banalne i prymitywne porównanie. Czyli przyganiał kocioł garnkowi.
    Reszta tego co napisałeś traci na wiarygodności.

    > fatalne miejscami braki warsztatowe , nieostrosci w miejscach gdzie
    > nie maja prawa byc.

    Jeśli nie pisałeś dla idei pisania i chęci zaistnienia. To warto było to
    czymś podeprzeć. Może masz rację może nie, może wiesz o czym mówisz
    może nie.

    > Kadrowanie bez pojecia. Przez samo skoszenie zdjecia nie uzyskuje sie
    > czegokolwiek wiecej poza ..skoszeniem i utrudnienim odbioru.

    Kolejna chęć zaistnienia. Czy może jednak świeżo po lekturze książki w
    stylu "fotografia w 24h" i zamieszczone tu kadry nie pasują to
    genialnych rad?

    > Utrzymana calosc w manierze ponurosci czyni ten zestaw malo
    > atrakcyjnym , jakby autor znal tylko dwie funkcje gitarowe i tylko na
    > nich gral.

    I gdzie tu związek.

    > Slowo galeria nie dodaje calosci jakiejkolwiek wartosci-ot seria
    > banalnych ujec , zrobionych na ponuro , jakie moznaby walnac w kazdym
    > miejscu.

    A czego oczekiwałeś?

    > NIe mam nic przeciwko autorowi , nie znamy sie przeciez , nie znam tez
    > pozostalych uczestnikow grupy , sa wiec dle mnia neutralni , ale ja
    > moge tylko zdecydowanie nawolywac do unikania obcowania z taka
    > fotografia - mozna sobie wypatrzyc pojecie o dobrym samaku.
    > Zaproszenie do takiej galerii to tak jak zaproszenie na
    > lampke ...denaturatu .

    Ja również, ale wrzucanie komuś tylko po to aby podbudować własne ego w
    anonimowym świecie newesów jest takie jakieś polskie:)

    Masz wiedzę, chcesz komuś pomóc zrób to. Nie chce Ci się, to nie rób. A
    pierdzenie w powyższym stylu jest IMHO żenujące.

    > Przykro mi , ale nie moglem napisac czegokolwiek innego.

    A szkoda.

    Tak na marginesie, nie ja jestem autorem tych zdjęć, nie znam autora, po
    prostu wkurzają mnie tego typu zachowania.

    Pozdrawiam,
    A.

  • 32. Data: 2009-09-17 09:05:32
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    Howk pisze:
    jest!":http://www.piotrbanachowicz.com/thumbnails.ph
    p?album=38

    > sorki ale takie foty to można pstryknąć w każdej psiej dziurze. Fotki
    > może i fajne, kwestia gustu ale nie pokazują miejscowości a tylko
    > fragmenciki obiektów jakich jest wszędzie pełno (kawałek muru, ściana
    > jakiejś szopy, fragment dachu itp) bez podpisu mało kto by się poznał
    > że to Kazimierz.

    Dobre:)

    A.

  • 33. Data: 2009-09-17 09:07:00
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    quent pisze:

    > Zrobilby kolorowe powiedzialbys ze kicz

    Powinny być czarno-białe. Wiadomo, że czarno-białe to art z dużej
    litery. Do tego duże ziarno, trochę rozmazania i mamy nowoczesną sztukę.
    A już wisienką na czubku deseru była by jakaś goła baba.

    A.

  • 34. Data: 2009-09-17 09:16:07
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Arek (G) pisze:
    > Powinny być czarno-białe. Wiadomo, że czarno-białe to art z dużej
    > litery. Do tego duże ziarno, trochę rozmazania i mamy nowoczesną sztukę.
    > A już wisienką na czubku deseru była by jakaś goła baba.

    W byłym puncie skupu żywca oczywiście :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 35. Data: 2009-09-17 09:25:08
    Od: XX YY <f...@g...com>

> [...]
    >
    > Tak na marginesie, nie ja jestem autorem tych zdjęć, nie znam autora, po
    > prostu wkurzają mnie tego typu zachowania.

    ho , ho . ho..
    ales sie wywenetrznil.!!

    Powiedz a co to kogo moze obchodzic ze sie wkurzasz ?
    Jakie to ma znacznie dla innych?
    Wkurzaj sie do woli - na zdrowie - innym to zwisa czy sie wkurzasz czy
    nie.

    ale jakie zachowani cie wkurzaja ?

    ze ktos robi dobre zdjecia a ktos inny pisze ze sa zle ?

    czy tez

    ze ktos robi zle zdjecia a ktos inny pisze ze sa zle ?

    czy tez
    ze ktos robi zdjecia jakie robi a ktos inny nie pisze ze sa dobre ?

    czy tez
    ze ktos robi zdjecia a ktos inny pisze ?

    a wkurzaj sie ile chcesz , twoje wkurzenie ma taka wartosc jak
    zeszloroczny snieg na saharze.

  • 36. Data: 2009-09-17 09:30:31
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    XX YY pisze:

    > ho , ho . ho..
    > ales sie wywenetrznil.!!

    LOL

    > Powiedz a co to kogo moze obchodzic ze sie wkurzasz ?
    > Jakie to ma znacznie dla innych?
    > Wkurzaj sie do woli - na zdrowie - innym to zwisa czy sie wkurzasz czy
    > nie.

    W sumie nie oczekiwałem, że potrafisz coś innego napisać.

> [...]
    > ze ktos robi zdjecia jakie robi a ktos inny nie pisze ze sa dobre ?
    >
    > czy tez
    > ze ktos robi zdjecia a ktos inny pisze ?

    Nic z powyższego.

    > a wkurzaj sie ile chcesz , twoje wkurzenie ma taka wartosc jak
    > zeszloroczny snieg na saharze.

    Ile masz lat?

    A.

  • 37. Data: 2009-09-17 09:31:50
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > W byłym puncie skupu żywca oczywiście :)

    Nie inaczej:)

    A.

  • 38. Data: 2009-09-17 09:41:53
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 17 Sep., 11:30, "Arek (G)" <a...@b...pl> wrote:

    > LOL

    > W sumie nie oczekiwałem, że potrafisz coś innego napisać.

    > Nic z powyższego.

    > Ile masz lat?
    >
    > A.

    plonkujemy na 3 tygodnie - typ emocjonalnie niezrownowazony.
    rozmowa to strata czasu.

    zglos sie za 3 tygodnie z rzeczowymi pytaniami.

  • 39. Data: 2009-09-17 09:49:07
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    XX YY pisze:

    > plonkujemy na 3 tygodnie - typ emocjonalnie niezrownowazony.
    > rozmowa to strata czasu.
    >
    > zglos sie za 3 tygodnie z rzeczowymi pytaniami.

    Biedny człowieczku, wyobraź sobie, że tak się Twoim plonkiem przejąłem,
    że z wrażenia zjadłem pokrowiec, puszkę mielonki i jednego borsuka.

    Ach te dzieci neostrady.

    A.

  • 40. Data: 2009-09-17 09:51:25
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>