eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleKawaski Eliminator EL250Re: Kawaski Eliminator EL250
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!t13g2000yqt.googlegroups.com!not-for-mail
    From: "f...@g...com" <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Kawaski Eliminator EL250
    Date: Fri, 21 Aug 2009 07:52:25 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 122
    Message-ID: <a...@t...googlegroups.com>
    References: <b...@v...googlegroups.com>
    <7...@v...googlegroups.com>
    <9...@h...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 82.211.83.9
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1250866345 30218 127.0.0.1 (21 Aug 2009 14:52:25 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 21 Aug 2009 14:52:25 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: t13g2000yqt.googlegroups.com; posting-host=82.211.83.9;
    posting-account=a3nAXgoAAADwFt-dXSajqk6GWRMmCek-
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-Via: 1.1 LNDSPXY03
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US) AppleWebKit/530.5
    (KHTML, like Gecko) Chrome/2.0.172.39
    Safari/530.5,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:608064
    [ ukryj nagłówki ]

    On Aug 21, 12:01 pm, M M <m...@g...com> wrote:
    > On 21 Sie, 09:38, "f...@g...com"
    >
    >
    >
    >
    >
    > <f...@g...com> wrote:
    > > On Aug 20, 9:21 pm, M M <m...@g...com> wrote:
    >
    > > > Hej bajkerzy!
    >
    > > > Szukam od pewnego czasu motor dla poczatkujacego, tak w okolicach
    > > > 250cc i w moich okolicach sie znajduje, za smieszne pieniadze
    > > > Eliminator EL250.
    >
    > > > Motor nie jest do konca na chodzie i zastanawiam czy da sie go zrobic
    > > > za rozsadne pieniadze.
    >
    > > > Z tego co sprzedajacy twierdzi:
    > > > - elektryka i rozruch dziala
    > > > - kompresja w silniku jest, silnik startuje latwo
    > > > - gaznik do czyszczenia
    > > > - potrzebne nowy aku
    > > > - no i co najwazniejsze, nie ma dokumentu V5 na niego.
    > > > - blotnik przedni uszkodzony, ale gosc dalej nowy do wymiany
    > > > - rdza jest tez wg opisu na swing arm (nie wiem jak dokladnie sie to
    > > > tlumaczy na PL, element zawieszenia)
    > > > - wgniecenie na zbiorniku paliwa
    > > > - dodaje drugi silnik, z peknieta obudowa, na ewentualne czesci
    > > > - i z rozdarciem małym na kanapie, ale na fotkach tego nie widze,
    > > > chodz pisze, ze widoczne.
    > > > - przebieg 17,5k mil, rocznik 1994.
    > > > - cena 325 funtow.
    >
    > > > No i teraz pytanie, czy jest sens sie za ten motor brac i na co
    > > > patrzyc?
    > > > - jak skomplikowane jest czyszczenie gaznika? mozna to samemu zrobic,
    > > > czy do warsztatu?
    > > > - jak sprawdzic, czy silnik jest ok, czy do generalnego remontu lub
    > > > wymiany ?
    > > > - na jakie inne elementy zwracac uwage?
    > > > - rdza w ktorych miejscach elimuje motor jako warty do naprawy?
    > > > - jest ktos z UK? mial ktos przygody z robieniem dokumentu V5?
    > > > - moze ktos zna godnego polecenia mechanika/warsztat w okolicach
    > > > Oxfordu?
    >
    > > > Ogloszenia nie wrzucam, nie chce tu reklamy robic, ale jak ktos
    > > > zainteresowany moge podac na priv.
    >
    > > > Jutro ide go obejrzec.
    >
    > > > Z gory dzieki za porady :)
    > > > Hej!
    >
    > > nie wszystko wiem, ale:
    >
    > > swingarm to wahacz.
    >
    > > Czemu nie ma V5? Najprawdopodobniej motor nalezy do ubezpieczalni,
    > > czyli albouczestniczyl w kolizji, albo zostal skradziony i wlasciciel
    > > dostal odszkodowanie, a pozniej motor sie odnalazl, odzyskany,
    > > porzucony. Jesli uczestniczyl w kolizji i ubezpieczalnia wyplacila
    > > hajs bo nie oplacalo sie reperowac, to motor powinien miec kategorie
    > > A, B, C lub D (przynajmniej w samochodach tak jest). A i B od razu
    > > zapomnij, C tez sugeruja juz nie naprawiac, choc uszkodzenia moga byc
    > > male, kat. D jak najbardziej pozwala sie czuc bezpiecznie na
    > > naprawionym sprzecie.
    >
    > No dobra, zapytam, sie, ale jak sprawdzic czy gosc nie wciska kitu? No
    > mozna sprawdzic, czy nr na silniku nie jest spilowany. Cos jeszcze?
    > Gdzie szukac tych numerow?
    >
    > > Wgniecenie na baku = lezal. Zgiety blotnik = lezal lub ktos w niego
    > > puknal.
    >
    > No tez o tym pomyslalem, ale nie wydaje mi sie to jakims wielkim
    > problemem. No chyba, ze to moze indykowac plamana rame czy diabli
    > wiedza co.
    >
    >
    >
    > > Aha, kupilem kiedys takie moto od ubezpieczalni, zeby sprzedac na
    > > czesci, pamietam, ze mial spilowany numer silnika, zeby zapobiec
    > > przedostaniu sie calego silnika z powrotem w obieg.
    >
    > > W Oxfordzie nie znam nikogo, gaznika nigdy nie czyscilem, ale czytalem
    > > opisy i wydaje sie byc proste. Przydaje sie sprezarka. Lub mozesz
    > > wylozyc hajs i zaniesc do punktu gdzie Ci wyczyszcza ultradzwiekami -
    > > znam kolesia ktory to robi w Sevenoaks, nie wiem ile to kosztuje, ale
    > > na pewno wezmie mniej niz warsztat.
    >
    > Dzieki, jakby co, to sie odezwe :)
    >
    >
    >
    > > No to chyba tyle. Standardowo - sprawdz/zapytaj o: stan opon, stan
    > > zebatek/lancucha, kloczkow hamulcowych. Za te komponenty dobrej
    > > jakosci zaplacisz pewnie 200 - 250 funtow, wiec moze sie okazac, ze
    > > pieniadze nie sa juz takie smieszne.
    >
    > No wiesz, ja jestem przygotowany wdac na niego wiecej niz te 300.
    > Zebym tylko sie w nim jakos straszliwie nie utopil.
    > Wolalbym kupic na chodzie, ale w okolicy Oxfordu ciezko znalezc
    > choppera do 400cc i 33HP mocy ponizej 1000, bo to max co bym chcial
    > wydac na sam motor.
    >
    > > najwazniejsze - czemu nie ma V5. I warto wylozyc 20 funtow i sprawdzic
    > > moto w HPI tam sa zapisywane takie rzeczy jak czy byl skradziony i
    > > chyba te dzwony ktore skutkuja nadaniu kat. A, B, C lub D.-
    >
    > A nie trzeba tam nr rejestracyjnego?http://www.hpicheck.com/newfrontend/
    hpi_check.jsp? Bo ten motor chyba
    > go nie ma...
    >
    > dzieki serdeczne za porady :)

    no to powtorze pytanie - jakim cudem nie ma dowodu ani numeru
    rejestracyjnego? Jakas kupa!

    Skoro mozna CB500 w dobrym stanie kupic za 1000 to i choppera
    powinienes znalezc!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: