eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleKawaski Eliminator EL250Re: Kawaski Eliminator EL250
  • Data: 2009-08-21 11:01:40
    Temat: Re: Kawaski Eliminator EL250
    Od: M M <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 21 Sie, 09:38, "f...@g...com"
    <f...@g...com> wrote:
    > On Aug 20, 9:21 pm, M M <m...@g...com> wrote:
    >
    >
    >
    >
    >
    > > Hej bajkerzy!
    >
    > > Szukam od pewnego czasu motor dla poczatkujacego, tak w okolicach
    > > 250cc i w moich okolicach sie znajduje, za smieszne pieniadze
    > > Eliminator EL250.
    >
    > > Motor nie jest do konca na chodzie i zastanawiam czy da sie go zrobic
    > > za rozsadne pieniadze.
    >
    > > Z tego co sprzedajacy twierdzi:
    > > - elektryka i rozruch dziala
    > > - kompresja w silniku jest, silnik startuje latwo
    > > - gaznik do czyszczenia
    > > - potrzebne nowy aku
    > > - no i co najwazniejsze, nie ma dokumentu V5 na niego.
    > > - blotnik przedni uszkodzony, ale gosc dalej nowy do wymiany
    > > - rdza jest tez wg opisu na swing arm (nie wiem jak dokladnie sie to
    > > tlumaczy na PL, element zawieszenia)
    > > - wgniecenie na zbiorniku paliwa
    > > - dodaje drugi silnik, z peknieta obudowa, na ewentualne czesci
    > > - i z rozdarciem małym na kanapie, ale na fotkach tego nie widze,
    > > chodz pisze, ze widoczne.
    > > - przebieg 17,5k mil, rocznik 1994.
    > > - cena 325 funtow.
    >
    > > No i teraz pytanie, czy jest sens sie za ten motor brac i na co
    > > patrzyc?
    > > - jak skomplikowane jest czyszczenie gaznika? mozna to samemu zrobic,
    > > czy do warsztatu?
    > > - jak sprawdzic, czy silnik jest ok, czy do generalnego remontu lub
    > > wymiany ?
    > > - na jakie inne elementy zwracac uwage?
    > > - rdza w ktorych miejscach elimuje motor jako warty do naprawy?
    > > - jest ktos z UK? mial ktos przygody z robieniem dokumentu V5?
    > > - moze ktos zna godnego polecenia mechanika/warsztat w okolicach
    > > Oxfordu?
    >
    > > Ogloszenia nie wrzucam, nie chce tu reklamy robic, ale jak ktos
    > > zainteresowany moge podac na priv.
    >
    > > Jutro ide go obejrzec.
    >
    > > Z gory dzieki za porady :)
    > > Hej!
    >
    > nie wszystko wiem, ale:
    >
    > swingarm to wahacz.
    >
    > Czemu nie ma V5? Najprawdopodobniej motor nalezy do ubezpieczalni,
    > czyli albouczestniczyl w kolizji, albo zostal skradziony i wlasciciel
    > dostal odszkodowanie, a pozniej motor sie odnalazl, odzyskany,
    > porzucony. Jesli uczestniczyl w kolizji i ubezpieczalnia wyplacila
    > hajs bo nie oplacalo sie reperowac, to motor powinien miec kategorie
    > A, B, C lub D (przynajmniej w samochodach tak jest). A i B od razu
    > zapomnij, C tez sugeruja juz nie naprawiac, choc uszkodzenia moga byc
    > male, kat. D jak najbardziej pozwala sie czuc bezpiecznie na
    > naprawionym sprzecie.
    >

    No dobra, zapytam, sie, ale jak sprawdzic czy gosc nie wciska kitu? No
    mozna sprawdzic, czy nr na silniku nie jest spilowany. Cos jeszcze?
    Gdzie szukac tych numerow?

    > Wgniecenie na baku = lezal. Zgiety blotnik = lezal lub ktos w niego
    > puknal.

    No tez o tym pomyslalem, ale nie wydaje mi sie to jakims wielkim
    problemem. No chyba, ze to moze indykowac plamana rame czy diabli
    wiedza co.

    >
    > Aha, kupilem kiedys takie moto od ubezpieczalni, zeby sprzedac na
    > czesci, pamietam, ze mial spilowany numer silnika, zeby zapobiec
    > przedostaniu sie calego silnika z powrotem w obieg.
    >
    > W Oxfordzie nie znam nikogo, gaznika nigdy nie czyscilem, ale czytalem
    > opisy i wydaje sie byc proste. Przydaje sie sprezarka. Lub mozesz
    > wylozyc hajs i zaniesc do punktu gdzie Ci wyczyszcza ultradzwiekami -
    > znam kolesia ktory to robi w Sevenoaks, nie wiem ile to kosztuje, ale
    > na pewno wezmie mniej niz warsztat.

    Dzieki, jakby co, to sie odezwe :)

    >
    > No to chyba tyle. Standardowo - sprawdz/zapytaj o: stan opon, stan
    > zebatek/lancucha, kloczkow hamulcowych. Za te komponenty dobrej
    > jakosci zaplacisz pewnie 200 - 250 funtow, wiec moze sie okazac, ze
    > pieniadze nie sa juz takie smieszne.
    >

    No wiesz, ja jestem przygotowany wdac na niego wiecej niz te 300.
    Zebym tylko sie w nim jakos straszliwie nie utopil.
    Wolalbym kupic na chodzie, ale w okolicy Oxfordu ciezko znalezc
    choppera do 400cc i 33HP mocy ponizej 1000, bo to max co bym chcial
    wydac na sam motor.

    > najwazniejsze - czemu nie ma V5. I warto wylozyc 20 funtow i sprawdzic
    > moto w HPI tam sa zapisywane takie rzeczy jak czy byl skradziony i
    > chyba te dzwony ktore skutkuja nadaniu kat. A, B, C lub D.-

    A nie trzeba tam nr rejestracyjnego?
    http://www.hpicheck.com/newfrontend/hpi_check.jsp ? Bo ten motor chyba
    go nie ma...


    dzieki serdeczne za porady :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: