-
Data: 2009-08-21 11:01:40
Temat: Re: Kawaski Eliminator EL250
Od: M M <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 21 Sie, 09:38, "f...@g...com"
<f...@g...com> wrote:
> On Aug 20, 9:21 pm, M M <m...@g...com> wrote:
>
>
>
>
>
> > Hej bajkerzy!
>
> > Szukam od pewnego czasu motor dla poczatkujacego, tak w okolicach
> > 250cc i w moich okolicach sie znajduje, za smieszne pieniadze
> > Eliminator EL250.
>
> > Motor nie jest do konca na chodzie i zastanawiam czy da sie go zrobic
> > za rozsadne pieniadze.
>
> > Z tego co sprzedajacy twierdzi:
> > - elektryka i rozruch dziala
> > - kompresja w silniku jest, silnik startuje latwo
> > - gaznik do czyszczenia
> > - potrzebne nowy aku
> > - no i co najwazniejsze, nie ma dokumentu V5 na niego.
> > - blotnik przedni uszkodzony, ale gosc dalej nowy do wymiany
> > - rdza jest tez wg opisu na swing arm (nie wiem jak dokladnie sie to
> > tlumaczy na PL, element zawieszenia)
> > - wgniecenie na zbiorniku paliwa
> > - dodaje drugi silnik, z peknieta obudowa, na ewentualne czesci
> > - i z rozdarciem małym na kanapie, ale na fotkach tego nie widze,
> > chodz pisze, ze widoczne.
> > - przebieg 17,5k mil, rocznik 1994.
> > - cena 325 funtow.
>
> > No i teraz pytanie, czy jest sens sie za ten motor brac i na co
> > patrzyc?
> > - jak skomplikowane jest czyszczenie gaznika? mozna to samemu zrobic,
> > czy do warsztatu?
> > - jak sprawdzic, czy silnik jest ok, czy do generalnego remontu lub
> > wymiany ?
> > - na jakie inne elementy zwracac uwage?
> > - rdza w ktorych miejscach elimuje motor jako warty do naprawy?
> > - jest ktos z UK? mial ktos przygody z robieniem dokumentu V5?
> > - moze ktos zna godnego polecenia mechanika/warsztat w okolicach
> > Oxfordu?
>
> > Ogloszenia nie wrzucam, nie chce tu reklamy robic, ale jak ktos
> > zainteresowany moge podac na priv.
>
> > Jutro ide go obejrzec.
>
> > Z gory dzieki za porady :)
> > Hej!
>
> nie wszystko wiem, ale:
>
> swingarm to wahacz.
>
> Czemu nie ma V5? Najprawdopodobniej motor nalezy do ubezpieczalni,
> czyli albouczestniczyl w kolizji, albo zostal skradziony i wlasciciel
> dostal odszkodowanie, a pozniej motor sie odnalazl, odzyskany,
> porzucony. Jesli uczestniczyl w kolizji i ubezpieczalnia wyplacila
> hajs bo nie oplacalo sie reperowac, to motor powinien miec kategorie
> A, B, C lub D (przynajmniej w samochodach tak jest). A i B od razu
> zapomnij, C tez sugeruja juz nie naprawiac, choc uszkodzenia moga byc
> male, kat. D jak najbardziej pozwala sie czuc bezpiecznie na
> naprawionym sprzecie.
>
No dobra, zapytam, sie, ale jak sprawdzic czy gosc nie wciska kitu? No
mozna sprawdzic, czy nr na silniku nie jest spilowany. Cos jeszcze?
Gdzie szukac tych numerow?
> Wgniecenie na baku = lezal. Zgiety blotnik = lezal lub ktos w niego
> puknal.
No tez o tym pomyslalem, ale nie wydaje mi sie to jakims wielkim
problemem. No chyba, ze to moze indykowac plamana rame czy diabli
wiedza co.
>
> Aha, kupilem kiedys takie moto od ubezpieczalni, zeby sprzedac na
> czesci, pamietam, ze mial spilowany numer silnika, zeby zapobiec
> przedostaniu sie calego silnika z powrotem w obieg.
>
> W Oxfordzie nie znam nikogo, gaznika nigdy nie czyscilem, ale czytalem
> opisy i wydaje sie byc proste. Przydaje sie sprezarka. Lub mozesz
> wylozyc hajs i zaniesc do punktu gdzie Ci wyczyszcza ultradzwiekami -
> znam kolesia ktory to robi w Sevenoaks, nie wiem ile to kosztuje, ale
> na pewno wezmie mniej niz warsztat.
Dzieki, jakby co, to sie odezwe :)
>
> No to chyba tyle. Standardowo - sprawdz/zapytaj o: stan opon, stan
> zebatek/lancucha, kloczkow hamulcowych. Za te komponenty dobrej
> jakosci zaplacisz pewnie 200 - 250 funtow, wiec moze sie okazac, ze
> pieniadze nie sa juz takie smieszne.
>
No wiesz, ja jestem przygotowany wdac na niego wiecej niz te 300.
Zebym tylko sie w nim jakos straszliwie nie utopil.
Wolalbym kupic na chodzie, ale w okolicy Oxfordu ciezko znalezc
choppera do 400cc i 33HP mocy ponizej 1000, bo to max co bym chcial
wydac na sam motor.
> najwazniejsze - czemu nie ma V5. I warto wylozyc 20 funtow i sprawdzic
> moto w HPI tam sa zapisywane takie rzeczy jak czy byl skradziony i
> chyba te dzwony ktore skutkuja nadaniu kat. A, B, C lub D.-
A nie trzeba tam nr rejestracyjnego?
http://www.hpicheck.com/newfrontend/hpi_check.jsp ? Bo ten motor chyba
go nie ma...
dzieki serdeczne za porady :)
Następne wpisy z tego wątku
- 21.08.09 14:52 f...@g...com
- 21.08.09 15:03 M M
- 21.08.09 15:22 f...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Dławik CM
- 2024-11-29 [OT] Lewe oprogramowanie
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-29 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-29 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2024-11-29 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO