eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleKawaski Eliminator EL250Re: Kawaski Eliminator EL250
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lub
    lin.pl!uw.edu.pl!newsgate.cistron.nl!newsgate.news.xs4all.nl!194.109.133.84.MIS
    MATCH!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed5.news.xs4all.nl!xs4all!feeder.news-service.co
    m!feeder8.cambrium.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.news
    hosting.com!newshosting.com!69.16.185.21.MISMATCH!npeer03.iad.highwinds-media.c
    om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!postnews.google.com!v36
    g2000yqv.googlegroups.com!not-for-mail
    From: "f...@g...com" <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Kawaski Eliminator EL250
    Date: Fri, 21 Aug 2009 01:38:00 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 81
    Message-ID: <7...@v...googlegroups.com>
    References: <b...@v...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 82.211.83.9
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1250843880 18560 127.0.0.1 (21 Aug 2009 08:38:00 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 21 Aug 2009 08:38:00 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: v36g2000yqv.googlegroups.com; posting-host=82.211.83.9;
    posting-account=a3nAXgoAAADwFt-dXSajqk6GWRMmCek-
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-Via: 1.1 LNDSPXY03
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US) AppleWebKit/530.5
    (KHTML, like Gecko) Chrome/2.0.172.39
    Safari/530.5,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:608034
    [ ukryj nagłówki ]

    On Aug 20, 9:21 pm, M M <m...@g...com> wrote:
    > Hej bajkerzy!
    >
    > Szukam od pewnego czasu motor dla poczatkujacego, tak w okolicach
    > 250cc i w moich okolicach sie znajduje, za smieszne pieniadze
    > Eliminator EL250.
    >
    > Motor nie jest do konca na chodzie i zastanawiam czy da sie go zrobic
    > za rozsadne pieniadze.
    >
    > Z tego co sprzedajacy twierdzi:
    > - elektryka i rozruch dziala
    > - kompresja w silniku jest, silnik startuje latwo
    > - gaznik do czyszczenia
    > - potrzebne nowy aku
    > - no i co najwazniejsze, nie ma dokumentu V5 na niego.
    > - blotnik przedni uszkodzony, ale gosc dalej nowy do wymiany
    > - rdza jest tez wg opisu na swing arm (nie wiem jak dokladnie sie to
    > tlumaczy na PL, element zawieszenia)
    > - wgniecenie na zbiorniku paliwa
    > - dodaje drugi silnik, z peknieta obudowa, na ewentualne czesci
    > - i z rozdarciem małym na kanapie, ale na fotkach tego nie widze,
    > chodz pisze, ze widoczne.
    > - przebieg 17,5k mil, rocznik 1994.
    > - cena 325 funtow.
    >
    > No i teraz pytanie, czy jest sens sie za ten motor brac i na co
    > patrzyc?
    > - jak skomplikowane jest czyszczenie gaznika? mozna to samemu zrobic,
    > czy do warsztatu?
    > - jak sprawdzic, czy silnik jest ok, czy do generalnego remontu lub
    > wymiany ?
    > - na jakie inne elementy zwracac uwage?
    > - rdza w ktorych miejscach elimuje motor jako warty do naprawy?
    > - jest ktos z UK? mial ktos przygody z robieniem dokumentu V5?
    > - moze ktos zna godnego polecenia mechanika/warsztat w okolicach
    > Oxfordu?
    >
    > Ogloszenia nie wrzucam, nie chce tu reklamy robic, ale jak ktos
    > zainteresowany moge podac na priv.
    >
    > Jutro ide go obejrzec.
    >
    > Z gory dzieki za porady :)
    > Hej!

    nie wszystko wiem, ale:

    swingarm to wahacz.

    Czemu nie ma V5? Najprawdopodobniej motor nalezy do ubezpieczalni,
    czyli albouczestniczyl w kolizji, albo zostal skradziony i wlasciciel
    dostal odszkodowanie, a pozniej motor sie odnalazl, odzyskany,
    porzucony. Jesli uczestniczyl w kolizji i ubezpieczalnia wyplacila
    hajs bo nie oplacalo sie reperowac, to motor powinien miec kategorie
    A, B, C lub D (przynajmniej w samochodach tak jest). A i B od razu
    zapomnij, C tez sugeruja juz nie naprawiac, choc uszkodzenia moga byc
    male, kat. D jak najbardziej pozwala sie czuc bezpiecznie na
    naprawionym sprzecie.

    Wgniecenie na baku = lezal. Zgiety blotnik = lezal lub ktos w niego
    puknal.

    Aha, kupilem kiedys takie moto od ubezpieczalni, zeby sprzedac na
    czesci, pamietam, ze mial spilowany numer silnika, zeby zapobiec
    przedostaniu sie calego silnika z powrotem w obieg.

    W Oxfordzie nie znam nikogo, gaznika nigdy nie czyscilem, ale czytalem
    opisy i wydaje sie byc proste. Przydaje sie sprezarka. Lub mozesz
    wylozyc hajs i zaniesc do punktu gdzie Ci wyczyszcza ultradzwiekami -
    znam kolesia ktory to robi w Sevenoaks, nie wiem ile to kosztuje, ale
    na pewno wezmie mniej niz warsztat.

    No to chyba tyle. Standardowo - sprawdz/zapytaj o: stan opon, stan
    zebatek/lancucha, kloczkow hamulcowych. Za te komponenty dobrej
    jakosci zaplacisz pewnie 200 - 250 funtow, wiec moze sie okazac, ze
    pieniadze nie sa juz takie smieszne.

    najwazniejsze - czemu nie ma V5. I warto wylozyc 20 funtow i sprawdzic
    moto w HPI tam sa zapisywane takie rzeczy jak czy byl skradziony i
    chyba te dzwony ktore skutkuja nadaniu kat. A, B, C lub D.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: