  • 91. Data: 2010-03-17 13:51:14
    Temat: Re: Kawasaki En 500, Suzuki LS 650
    Od: n...@s...com

    On Wed, 17 Mar 2010 13:43:37 +0000 (UTC), Piotr Klimek
    <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    >Nie, na pewno nie. Nie sprawdzalem cen, ale tak chyba dziala rynek -

    W teorii czy w praktyce ?

    >fajnie ani z cenami ani z dostepnoscia.

    Ceny czesci do japsow po prostu sa wysokie. Oczywiscie wystepuja
    roznice pomiedzy modelami, ale nie licz ze do taniego moto kupisz
    tanio czesci.
    Jak chcesz tanio czesci to kup charleja. I wcale tu nie zartuje :)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 92. Data: 2010-03-17 14:15:34
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-03-17 12:25, falco pisze:

    > Pieszo...? ;) ;) ;)
    Patrz mnie na stopkę,taplanie się w błocie z małpą w wózku:-)

    > Przypadkiem (przez moje marudzenie na wszystkich frontach) ;) otworzyła
    > się dodatkowa możliwość ściągnięcia czegoś z UK. Tak, więc przeglądam
    > sobie różne oferty, ale obiecuję na Preclu zadawać już tylko minimum
    > pytań... ;) Co wyjdzie, to wyjdzie, ale śpieszyć się i tak nie będę...

    No i części,za cenę zbiornika do BJ dostaniesz prawie cały motocykl

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 93. Data: 2010-03-17 19:49:35
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-17 14:51, n...@s...com pisze:
> [...]

    > Ceny czesci do japsow po prostu sa wysokie. Oczywiscie wystepuja
    > roznice pomiedzy modelami, ale nie licz ze do taniego moto kupisz

    Trza byc cierpliwym i nie ograniczac sie do beznadziejnego Aledrogo.
    Ebay jest wielki i ma wszystko, czasami tylko trzeba troche poczekac.

    > Jak chcesz tanio czesci to kup charleja. I wcale tu nie zartuje :)

    Przyznaje Ci racje. Mam pelon niepotrzebnych mi klamotow ktore kupilem
    tylko dlatego ze kosztowaly 1-5 Euro :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 94. Data: 2010-03-17 19:59:34
    Od: jarek67 <j...@p...onet.pl>

    Dnia 17-03-2010 o 14:35:06 <n...@s...com> napisał(a):

> [...]

    ale un chce motur do mania, a jak wiadomo- taki wcale nie musi jezdzic ino
    daje klimaty. do jezdzenia sa inne, ale o tym zanudzi nas za czas jakis.
    no i tak na boczku nie wytrzymalem i musialem sie ujawnic.
    --
    jarek67
    Ech zizn.

  • 95. Data: 2010-03-17 20:38:29
    Od: falco <m...@w...pl>

    Yorick pisze:

    > W styczniu była na Allegro jeszcze jedna z Wrocławia. Na aukcji nie poszła,
    > może jest jeszcze do wzięcia?

    ;) to jest (była) :( dokładnie Etrellka od Truda, którą oglądałem, ale
    spóźniłem się z kasą o kilka dni... :( wspominałem o tym, ale dzięki za
    info!

    > Ogladałem ten egzemplarz na żywo jesienią na wrocławskim Moto Bazarze,
    > naprawdę ładna sztuka.

    "ładna", to mało powiedziane... ech...

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 96. Data: 2010-03-17 20:40:19
    Od: falco <m...@w...pl>

    jarek67 pisze:

    > ale un chce motur do mania, a jak wiadomo- taki wcale nie musi jezdzic
    > ino daje klimaty

    ale un tys nie musi cytac, ani myslec, co ten un tak naprawde chce, bo
    to tylko unego sprawa, nie? ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 97. Data: 2010-03-17 20:42:40
    Od: falco <m...@w...pl>

    Monster pisze:

    > Patrz mnie na stopkę,taplanie się w błocie z małpą w wózku:-)
    wiem, wiem, widziałem foty z zimowych wypadów, chętnie bym się kiedyś z
    Wami zabrał - mogę robić jako balast zamiast płyt chodnikowych... ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 98. Data: 2010-03-17 21:38:01
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-03-16 21:28, Tytus pisze:
    > No i dostalem za free spraj do anzuga

    aerozol do garnituru? bezsensu

    --
    pozdr
    pj

  • 99. Data: 2010-03-17 21:46:36
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-03-17 21:42, falco pisze:

    > wiem, wiem, widziałem foty z zimowych wypadów, chętnie bym się kiedyś z
    > Wami zabrał - mogę robić jako balast zamiast płyt chodnikowych... ;)

    Prawie zgadłeś,bloczki granitowe,niestety w błocie latamy dość daleko od
    Wawy,zresztą tu gór nie ma:-/

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 100. Data: 2010-03-18 06:24:30
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "falco"
    P.S. hmm... za oknem znów wali śnieg... chyba muszę wyciągnąć z szuflady
    > nowy... szaliczek, ale czy czarny będzie dobry...? ;D

    Oczywiscie - czarny pasuje do wszystkiego...

    --
    Tytus
    żółta motorynka