  • Data: 2010-03-15 20:03:57
    Temat: Re: Kawasaki En 500, Suzuki LS 650
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 15 - 03 - 2010 (poniedziałek) o godzinie 08:20, falco napisał(a):

    > chętnie poznam opinie "za a nawet przeciw" powyższych maszyn. Znalazłem
    > różne informacje w sieci, ale im więcej tym lepiej.

    Pozwolę sobie zatem również dorzucić swoje trzy grosze jako posiadacz LS-a.
    Trochę co prawda strach mi pisać dobrze o tym motocyklu w świetle tego co
    napisał powyżej Tytus, ale zaryzykuję ;-)

    Genetralnie jest to motocykl do spokojnej jazdy. Jak napisał Jackare -
    ładnie ciągnie "od dołu" i nawet nieźle przyspiesza, ale tylko gdzieś tak
    do 90-100 km/h. Powyżej setki trochę już mu zaczyna brakować dynamiki.
    Rzecz dotyczy oczywiście jazdy solo, bo w dwie osoby jest już gorzej,
    wyraźnie wtedy czuć, że ma tylko 32 kobyłki. Poza tym miejsca na tylnej
    kanapie jest raczej niewiele, dłuższe trasy mogą być dla pasażera męczące.

    Z awaryjnością nie miałem (odpukać ;-) żadnych problemów, ale ja mam dość
    młody i zadbany model (rocznik 2003). Silnik LS-a rzeczywiście potrzebuje
    chwili po odpaleniu, aby rozprowadzić olej; jeżeli nie jest kręcony ostro
    tuż po uruchomieniu, to raczej powinien długo posłużyć.

    Motorek ma bardzo spokojny, niemal "klasyczny" wygląd i faktycznie może się
    podobać - choć to, rzecz jasna, bardzo subiektywna opinia :-)

    > Ponoć LS nie nadaje się dla osób powyżej ok. 175cm wzrostu,

    To mogę potwierdzić, wysokie osoby mogą się na nim czuć rzeczywiście
    niezbyt komfortowo.

    PS. Ponieważ jest to mój pierwszy post na grupę to pozdrawiam przy okazji
    serdecznie wszystkich Grupowiczów :-)

    --
    Yorick
    LS 650