  • Data: 2011-08-25 05:38:24
    Temat: Re: Kawasaki ER6-N silnik mocno sie grzeje
    Od: dymins <dymins@_NOSPAM_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuję za odpowiedź.

    Trochę mnie to uspokaja, chociaż przyznaję, że dziwi mnie fakt, że dwa
    lata nie miałem z tym problemów większych, a w tym roku jakbym mocniej się
    grzał. Chociaż problem to jakiś duży nie jest, bo sam sprzęt działa tak
    samo jak działał. Może to tylko taki zbieg okoliczności, bo więcej jeżdżę
    w korkach. Może panikuję, bo lubię mieć wszystko na 100% sprawne.

    Co do fachowości serwisów zakładanych jako Kawasaki to ja może nie będę
    się wypowiadać, ponieważ przeszedłem to w tamtym roku w Lublinie, aż
    musiałem interweniować u właściciela, bo osoby tam pracujące kompletnie
    olewały temat przez 2 tygodnie.

    Najlepiej było by znaleźć jakąś tanią chłodnicę z rozbitego nowego modelu
    i zamontować sobie w swoim. A tak w ogóle to powiem szczerze, na prawdę
    odpowiada mi ten motocykl i nie mam ochoty go zmieniać. Zwinny, nie za
    szeroki bo ma nisko wydech co jest dobre na miasto i pali "prawie" jak
    skuter :)