  • Data: 2011-08-28 21:01:29
    Temat: Re: Kawasaki ER6-N silnik mocno sie grzeje
    Od: The_EaGle <e...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-25 11:58, Nikanor pisze:
    > Dnia 25-08-2011 o 11:13:37 Kuczu <q...@g...com> napisał(a):

    > DL650 - 6-7

    To u mnie trasa 60% miasto 40% spalanie ostatniego zbiornika wyszło 4.6
    w DL650... W trasie do 120km/h licznikowych w mieście wolniej...

    Dodam że to K6 natomiast K9 kumpla na wyjezdzie w Chorwacji spalał o
    0.1-0.2 mniej a jeździliśmy tak samo... mniej więcej...

    6l to max jaki zanotowałem ale to było na autostradzie przy 160-180
    które już należało do wybitnie nie przyjemnych dla tego motocykla...do
    takich prędkości jest DL1000...

    Pozdrawiam
    Rafał