    From: dymins <dymins@_NOSPAM_interia.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Kawasaki ER6-N silnik mocno sie grzeje
    Date: Wed, 24 Aug 2011 11:16:57 +0000 (UTC)

    Witam.

    Chciałem spytać jak sytuacja wygląda z twoim er-6, ponieważ ostatnio
    zacząłem obserwować podobne oznaki. Motocykl zaczął się grzać mocniej,
    wiatrak włącza dużo szybciej, a od silnika aż się gorąco robi. Co prawda
    jest ciepło, ale nie miałem wcześniej takich problemów, a jeżdżę trzeci
    sezon. Może to subiektywne odczucie akurat, ciężko powiedzieć, może więcej
    w korkach się jeździ itp. Tak samo jak pisałeś u ciebie chłodnica się
    nagrzewa, czyli termostat chyba nie uszkodzony, płyn jest na odpowiednim
    poziomie. Myślałem może, że chłodnica zapchana, ale nie wygląda, bo jest
    tylko lekko przykurzona.

    Może sprawa Cię już rozjaśniła od czasu kiedy pisałeś ten post, to może
    jakieś podpowiedzi w tym temacie ;-)