  • 1. Data: 2010-06-08 03:20:35
    Temat: Katowice - Białystok
    Od: "Xena" <x...@o...pl>

    W czwartek najbliższy koło 13.00 powinnam znaleźć się w Wiznej (Wiźnie?)
    doooobra w miejscowości Wizna pod Białymstokiem. Ze względu na powodziowe
    różne utrudnienia ktoś może mi doradzić którędy najlepiej, najszybciej i na
    oko ile mi zajmie jazda? Zumi mówi o przejeździe prawie przez Warszawę, nie
    wiem czy to dobry pomysł jest.
    Jakieś pomysły?

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Posiadanie pieniędzy jest lepsze niż nędza, z powodów czysto finansowych.
    /Woody Allen/

  • 2. Data: 2010-06-08 07:03:46
    Temat: Re: Katowice - Białystok
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 8 Jun 2010 03:20:35 +0200, "Xena" <x...@o...pl>
    wrote:

    >Jakieś pomysły?

    Myślę, że nie masz innego wyboru - Katowice>Warszawa>Białystok.
    Ewentualnie w Mszczonowie odbić na Grójec>Góra Kalwaria>Mińsk
    Mazowiecki>Ostrów Mazowiecka.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2010-06-08 08:15:31
    Od: AL <a...@s...tam>

    Xena pisze:
> [...]
    > najszybciej i na oko ile mi zajmie jazda? Zumi mówi o przejeździe prawie
    > przez Warszawę, nie wiem czy to dobry pomysł jest.

    w zeszly czwartek jechalem ta trasa - powrot do K-c byl w niedziele.

    Spokojnie da rade przez W-we.
    Troche sie nawnerwiasz pewnie na korki, organizacje ruchu, stan
    nawierzchni przed i za W-wa (Janki i Marki), ale reszta to spoko.

    Ogolnie po Gornym Slasku jezdzi sie obecnie znacznie wygodnie i szybciej
    niz w W-wie. Stan drog w naszej stolicy i rozwiazania komunikacyjne sa
    po prostu nie najlepsze.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 4. Data: 2010-06-08 08:18:28
    Od: AL <a...@s...tam>

    jerzu pisze:

    > Myślę, że nie masz innego wyboru - Katowice>Warszawa>Białystok.
    > Ewentualnie w Mszczonowie odbić na Grójec>Góra Kalwaria>Mińsk
    > Mazowiecki>Ostrów Mazowiecka.

    z ta trasa przez Minsk Maz. bym uwazal.
    Wracajac ze znajomymi w niedziele, oni wybrali trase przez Minsk Maz. ,
    a my przez W-we. My bylismy w domu o 21.30, oni 3 godziny za nami.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 5. Data: 2010-06-08 11:07:27
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

    Polecam trasę przez Grójec i Gore Kalwarię.
    Niedawno jechałem odcinkiem Ostrów Mazowiecka - Grójec około godziny 15:00.
    Trasa zapchana (właściwie nie da się wyprzedzać, ciągle za TIR-ami) ale cały
    czas się jedzie i nigdzie nie stoi. W drodze powrotnej, pojechałem przez
    Warszawę. Było późno (około 21:00) i pusto, więc wydawało się, że dzięki
    wylotówce na Wyszków będzie szybciej.
    Okazało się, że Grójec - Ostrów Mazowiecka, mimo dużo szybszej jazdy jechałem 10
    minut dłużej!
    Dodatkowo w stronę Grójca miałem jeden kilkuminutowy przystanek, więc gdyby nie
    on, różnica na korzyść tej trasy wynosiłaby około 15min.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/

  • 6. Data: 2010-06-08 13:17:53
    Od: "Xena" <x...@o...pl>

    w wiadomości: hukn66$ece$...@i...gazeta.pl,
    AL <a...@s...tam> napisał(a):

> [...]
    > szybciej niz w W-wie. Stan drog w naszej stolicy i rozwiazania
    > komunikacyjne sa po prostu nie najlepsze.

    Jeżdżąc po Górnym Śląsku trudno dojechać do Białegostoku ;)
    Właśnie wciąż się zastanawiam co lepiej - czy przez Warszawę czy tak jak
    radzi jerzu (dzięki) - odbić na Grójec>Góra Kalwaria>Mińsk Mazowiecki>Ostrów
    Mazowiecka

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Naprawdę kocha się tylko raz. Ale za to całe życie, do samej śmierci, i
    tylko siebie.

  • 7. Data: 2010-06-08 13:19:01
    Od: "Xena" <x...@o...pl>

    w wiadomości: 6...@n...onet.pl,
    Użytkownik <n...@o...pl> napisał(a):
> [...]
    > powrotnej, pojechałem przez Warszawę. Było późno (około 21:00) i
    > pusto, więc wydawało się, że dzięki wylotówce na Wyszków będzie

    OK, zatem chyba się zdecyduję na ten wariant. Dzięki wielkie wszystkim za
    odzew.

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Dzieci nie liczą czasu, toteż wystarcza im go na gruntowne obserwacje.
    /Jakob Bosshart /

  • 8. Data: 2010-06-09 09:14:11
    Od: n...@o...pl

    Pytanie pomocnicze, o której godzinie planujesz jechać przez Warszawę?

  • 9. Data: 2010-06-09 14:42:04
    Od: "Xena" <x...@o...pl>

    w wiadomości: 6...@n...onet.pl,
    Użytkownik <n...@o...pl> napisał(a):
    > Pytanie pomocnicze, o której godzinie planujesz jechać przez Warszawę?
    > Pozdrawiam.

    Na 13.00 mam być w miejscowości Wizna pod Białymstokiem. Z Wawy jedzie się
    tam podobno koło 2 godzin, więc w Wawie byłabym koło 11. Ale wg informacji
    znajomych z Wawy lepiej odbić mi w Mszczonowie na Grójec, Górę Kalwarię i
    pojechać tamtędy, bo w Warszawie z przejazdem kiepsko. Więc raczej zastosuję
    ten wariant.

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Dom to nie miejsce w którym mieszkasz, ale miejsce, gdzie ciebie rozumieją.
    /Janusz Morgenstern/

  • 10. Data: 2010-06-09 18:14:50
    Od: Janusz Pabłocki <j...@g...pl>

    W dniu 2010-06-09 14:42, Xena pisze:
    > Na 13.00 mam być w miejscowości Wizna pod Białymstokiem. Z Wawy jedzie
    > się tam podobno koło 2 godzin, więc w Wawie byłabym koło 11.
    > pozdrawiam Tatiana
    Wizna to jest raczej pod Łomżą, i w 2 godziny z Warszawy to raczej nie
    dojedziesz o tej godzinie.

    --
    Janusz